Is het wat dat ik een beamer meeneem??? Dan moeten jullie het zeggen! Gaat altijd super, projecteren op de muur, maar dan moet ik even checken of het HD-kwaliteit is?? (en of Dick bereid is een schilderij te verwijderen)
Wat een heerlijke film. en wat een heimwee.
(maar ik heb al een weekend vrij gehouden in/na de herfst om terug te gaan)
@ Dick: Prima geregeld (en nu hup met die foto's naar de Veluwe!)
@ Berthil: Ik denk niet dat ik een goed videobewerkingsprogramma bezit.
Werk niet meer met PC maar met m'n i-Mac.
Daar zit wel i-DVD & i-Movie op, maar ken dit niet en weet niet of dit goed genoeg is. (anders PM'n we nog wel even)
@ Blacky: Tuurlijk, met z'n allen voorin zitten! mag jij ........
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Klopt Arjan! Ik zag het óók een paar uur geleden op het journaal...paar cm sneeuw zelfs, mooi! Moeilijk voor te stellen dat wij daar een paar weken terug in de stralende zon op het terrasje zaten...
Jáááá, ik heb er zin aan. Ik ben benieuwd naar al dat moois (films/foto's én Brugge) en verheug me erop dat de haarspeldbochtenbende weer herenigd is. Gezellie!:dansen Hoe laat ook al weer bij jullie, JB? Yeah, I know...effe in m'n pm's kijken.
Heb het jullie PM-tje met het programma weer eens nagelezen en de links gevolgd....ziet er perfect uit, Dick en Rebecca .
Kan me aansluiten bij het aftellen , nu minder dan 2 weken voor het weekend begint 't 'real' te worden.
Verheug me op de filmpjes maar nog meer op de mensen
Gisteren kunnen regelen dat we gratis met de bootjes kunnen gaan varen op de reien dus dat is ook alweer mooi meegenomen.
Morgen nog effe controleren hoe het zit met de brouwerij en onze lunch.
Het word nog leuk