Kleine antenne van Peugeot
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
In mijn geval niet. Ik heb met een wattestaafje en WD40, het voetje goed schoon gemaakt. En Veronica is weer in de ether!!
Het komt natuurlijk vaak voor dat mensen door de wasstraat rijden en de antenne eraf halen. Tja, dan komt er veel water in het voetje en gaat dit corroderen. In mijn geval hielp het goed dus!...
Brullie
Het komt natuurlijk vaak voor dat mensen door de wasstraat rijden en de antenne eraf halen. Tja, dan komt er veel water in het voetje en gaat dit corroderen. In mijn geval hielp het goed dus!...

Brullie
!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Brullie
- 4 op een rij!
Bericht
Heb hem er inmiddels weer afgehaald...
Ontvangst was een paar dagen goed waarna toch weer matig tot slecht. Althans, Veronica was niet meer te ontvangen maar de rest wel,afhankelijk waar ik reed in Nederland. Voor anderen kan het ontvangst wel goed zijn dus ligt misschien meer aan waar je woont en rijdt dan aan de antenne zelf!! Dus wil niet negatief doen over de antenne zelf maar meer over sterkte van ontvangst in het midden van Nederland! Het is en blijft een mooie antenne!...hmm, toch maar weer erop???

Ontvangst was een paar dagen goed waarna toch weer matig tot slecht. Althans, Veronica was niet meer te ontvangen maar de rest wel,afhankelijk waar ik reed in Nederland. Voor anderen kan het ontvangst wel goed zijn dus ligt misschien meer aan waar je woont en rijdt dan aan de antenne zelf!! Dus wil niet negatief doen over de antenne zelf maar meer over sterkte van ontvangst in het midden van Nederland! Het is en blijft een mooie antenne!...hmm, toch maar weer erop???

!!! ENJOY THE MINI LIFESTYLE !!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Tja hoe verder je van een zender afzit hoe slechter het signaal wordt.
En dat geldt niet alleen voor de uithoeken van nederland getuige deze kaart:

Radio veronica heeft verschillende frequeties per regio : http://www.radioveronica.nl/index.php?p ... requenties

Radio veronica heeft verschillende frequeties per regio : http://www.radioveronica.nl/index.php?p ... requenties
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- JennyStyle
- 4 op een rij!
Bericht
korte antenne
uuuhhh, ik wil ook een korte antenne maar lees nu dat het ontvangst minder is...
Is dat bij iedereen of bij een paar???
Is dat bij iedereen of bij een paar???

wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
........is een verwend nest!!
Onze sponsors