Dit weekend komt komt er nog een andere mod op de wagen

Gr.!
Zaterdag even luisteren, maar ik weet bijna zeker dat ik dat heb. Tijd voor nieuwe sloffen!Berthil schreef: Ik wil altijd 4 nieuwe banden en daarom wissel ik regelmatig voor en achter om. Als je daar te te lang mee wacht en je hebt een flinke verlaging zijn je achterste banden 'gecupt' en binnenste loopvlak van je achterbanden meer versleten dan de buitenkant. Als je dan je banden naar voren zet krijg je trillingen in het stuur en zingen van de banden.
haha! Geweldig... maar hoeveel km rijden jullie dan ongeveer met jullie banden?iDarkDesign schreef:Zaterdag even luisteren, maar ik weet bijna zeker dat ik dat heb. Tijd voor nieuwe sloffen!Berthil schreef: Ik wil altijd 4 nieuwe banden en daarom wissel ik regelmatig voor en achter om. Als je daar te te lang mee wacht en je hebt een flinke verlaging zijn je achterste banden 'gecupt' en binnenste loopvlak van je achterbanden meer versleten dan de buitenkant. Als je dan je banden naar voren zet krijg je trillingen in het stuur en zingen van de banden.
iDD
Onze sponsors