29 november 2008: Rollenbankdag Beek Autoracing
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha tzijn droge koekjes bij Klaas! Heb ik toch mogen ondervinden de laatste keer... lolBlont-007 schreef:Uhm haha iig niet hetzelfde als in Limburg!Che schreef:Ben wel benieuwd hoe vlaai in Den Haag smaakt !!!![]()
![]()

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee hoor....als het goed is neemt er "iemand" vlaai mee want Klaas gaf in een mail aan dat ie ook benieuwd was hoe Haagse vlaai smaakt......... wellicht dat Hans het regelt..... ???GregBem schreef:Haha tzijn droge koekjes bij Klaas! Heb ik toch mogen ondervinden de laatste keer... lolBlont-007 schreef:Uhm haha iig niet hetzelfde als in Limburg!Che schreef:Ben wel benieuwd hoe vlaai in Den Haag smaakt !!!![]()
![]()

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eej Tasha, das ook niet gezellig.
@ all deelnemers van de rollerbankdag;
Via email heb ik contact gehad met Klaas van Beekautoracing ivm het chippen van mijn Cooper S (R53). Als er voldoende geïntresseerde zijn, dan kan het en dan wil Klaas daar ook een leuke prijs voor maken (€ 285). Je dient je hiervoor wel aan te melden bij Klaas (via email [email protected]).
Bud127, Tasha (mocht je toch willen komen), Shadow breaker ...... andere gegadigde, meld je aan!!!
@ Tirex en smetje: ik zou gewoon eens contact opnemen met Klaas voor de mogelijkheden van de R56.
marss
@ all deelnemers van de rollerbankdag;
Via email heb ik contact gehad met Klaas van Beekautoracing ivm het chippen van mijn Cooper S (R53). Als er voldoende geïntresseerde zijn, dan kan het en dan wil Klaas daar ook een leuke prijs voor maken (€ 285). Je dient je hiervoor wel aan te melden bij Klaas (via email [email protected]).
Bud127, Tasha (mocht je toch willen komen), Shadow breaker ...... andere gegadigde, meld je aan!!!
@ Tirex en smetje: ik zou gewoon eens contact opnemen met Klaas voor de mogelijkheden van de R56.
marss
- Hans
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors