Dikke bak alweer en dan nog een S
Hoor je weer bij de MANNEN thuis hé Coen!!
Jammer dat het geen Clubman is maar aan de andere kant gaat mij dat weer schelen in de portemonnee (op z'n vlaams)
Terug een S coen kon je toch niet zonder de snelheid ik ben benieuwd wat hij nu wordt en vooral hoe hij nu wordt. Maar dat komt wel goed zeker Al je vorige auto's werden dat ook dus
Ga je je aeropakket volledig spuiten of de randen zwart laten, want daar had ik niet op gelet
Gefeliciteerd Coen ..
Nou als ie gaat worden als op de 2e foto , das echt een dik ding ..
Jou kennende gaat het weer helemaal goed komen ..
Succes met je nieuwe project , en ben benieuwd naar de pica's die komen gaan
@olaf.. deze komt zeker af!! beetje richting de stijl van mijn "oude" Cooper S
@dick.. had er BIJNA 1tje gekocht maar dat was niet goed gekomen dan had ik weinig budget over om leuke dingen te doen... student he!
@MSO, soort van jah zal wat worden
@Jurgen, dit keer gaat het aeropakket gewoon weer volledig in de kleur samen met de wielkastranden!
@Floris.. laat er niet graag gras over groeien!! Mijn Cooper is afgeleverd net.. netjes met bonnetstripes erop.. NU OP NAAR DE VOLGENDE!!! We hebben al contact gehad.. en vrijdag geef ik weer een belletje!!
@Sepp.. thanks! komt niet uit hilversum.. dies wat boven mijn budget!
@Rick.. komt goed inderdaad!! zal overal weer pics van maken!
@inim.. Thanks man.. goed komen doet het zeker.. alleen even kijken wanneer alles rond is enz..
Wow Coen ! Lekker bezig! Volgens mij gaat dit weer een bijzonder dikke MINI worden en die kleur is geweldig ! Dat extra vermogen zal nu ook wel weer genieten worden .
Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken, dus hou ons op de hoogte (maar daar maak ik me bij jou geen zorgen om )! Op naar de 100 pagina's maar weer!
Impressive!!! Dat gaat weer een hele gave MINI worden ! Leuk dat je voor Mellow Yellow hebt gekozen, vind ik toch wel een hele sportieve kleur, zeker in combinatie met de zwarte elementen.