Kijk. dat zie ik graag! Eindelijk weer wat extreems in de club! (al is het wel R56..) Jammer dat je voor de JCW wing gaat en niet de M7 wing!
Heel veel succes ook weer met deze Coen!
iDD
"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@Ivo, thanks man.. kleur is inderdaad TE gek!! vind het gewoon cool om een kleur te hebben!!
100pagina's ga ik mijn best voor doen!! 
@Jan, Heb ook gekeken naar jouw kleur maar daar rijden al een paar dikke van in de club..
moest toch wat!! 
@iDD, Thanks m8.. is ook niet eens de jcw wing maar aero spoiler.. vind die m7 wing te groot.. net niet mijn ding.. dus voorlopig aero spoiler!
maar ga mijn best doen!!:D extremer moet ie zeker wel worden jah

@Jan, Heb ook gekeken naar jouw kleur maar daar rijden al een paar dikke van in de club..

@iDD, Thanks m8.. is ook niet eens de jcw wing maar aero spoiler.. vind die m7 wing te groot.. net niet mijn ding.. dus voorlopig aero spoiler!

maar ga mijn best doen!!:D extremer moet ie zeker wel worden jah

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
weg doen?!!?!?!?! dikke auto man!!!
maar als je wilt wisselen prima tzt!! first dibbzz here!!!
maar niet weg doen man.. stond je zo goed die mini!!
WTF!!!Olaf schreef:helaas coen, denk er wel over de clubman de deur uit te doen, maar heb de oude grillen niet meer! Mocht het zover komen dattie weg gaat, kunnen we wel wisselen

maar als je wilt wisselen prima tzt!! first dibbzz here!!!

maar niet weg doen man.. stond je zo goed die mini!!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks man!!
Is inderdaad een hele dikke bak!! alleen rijd er veel te veel mee(nu al 30.000km) , dus ga voor de zaak een VW transporter rijden (lease bak zonder bestuurder op dit moment) dus eigenlijk opzoek naar iets extemers voor in het weekend!!
maar mocht het zover komen ben je de eerste die het hoort!
Olaf
Is inderdaad een hele dikke bak!! alleen rijd er veel te veel mee(nu al 30.000km) , dus ga voor de zaak een VW transporter rijden (lease bak zonder bestuurder op dit moment) dus eigenlijk opzoek naar iets extemers voor in het weekend!!

maar mocht het zover komen ben je de eerste die het hoort!
Olaf
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
tjeetje Coen,
Ze zeggen wel eens iets over vrouwen en tassen.
Maar bij jou is het meer mannen en mini's. Echt, jij gaat sneller dan dat ik een tas kan kopen.
Maar hij gaat wel heel stoer worden.
Veel plezier volgende week, met ophalen en keuren.
En dan op naar een Meet.
Annet
Ze zeggen wel eens iets over vrouwen en tassen.

Maar bij jou is het meer mannen en mini's. Echt, jij gaat sneller dan dat ik een tas kan kopen.

Maar hij gaat wel heel stoer worden.
Veel plezier volgende week, met ophalen en keuren.

En dan op naar een Meet.
Annet

Onze sponsors