Djeezus man ! een kameleon wisselt nog niet eens zo vaak van kleur als jij Mini !
Maarruh....veul succes weer met modiciferen !!! Kan hem dan al bewonderen als we de M7 shit komen ophalen mocht die nog ooit binnenkomen !!
"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een vraagje waar staat dat MY voor??
Wat ik ervan ken is ModelYear, maar denk niet dat dat hier ook zo is
Verder is die bak van M7 echt een hele dikke. Dit wordt weer een topic om 3x daags (en meer
) in de gaten te houden.
Had je trouwens nu met je nieuwe oprit niet gelijk stoepverwarming kunnen aanbrengen.... Koude tijden komen eraan en je moet nog veel sleutelen

Wat ik ervan ken is ModelYear, maar denk niet dat dat hier ook zo is

Verder is die bak van M7 echt een hele dikke. Dit wordt weer een topic om 3x daags (en meer

Had je trouwens nu met je nieuwe oprit niet gelijk stoepverwarming kunnen aanbrengen.... Koude tijden komen eraan en je moet nog veel sleutelen

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hey Sven,
MellowYellow
is de kleur maar die m7 is erg cool inderdaad.. zo moet ie ongeveer gaan worden.. ONGEVEER 
de oprit is 2,5 keer zo groot geworden.. en opnieuw gelegd zodat mijn krik beter blijft staan.. STOEPverwarming was helaas geen optie... maar komt goed
ben niet zo koukleum (oid)

Coen
MellowYellow

de oprit is 2,5 keer zo groot geworden.. en opnieuw gelegd zodat mijn krik beter blijft staan.. STOEPverwarming was helaas geen optie... maar komt goed

Coen
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors