De Golf GTI is ingeruild voor een Scirocco
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Zo op het eerste gezicht een dikke bak maar ik moet het in real life zien.
Ik vind em in ieder geval mooier dan een Golf (hoewel jouw GTI ook niet verkeerd was
).
Ik vraag me af of iemand zijn COOPER S zou inruilen voor zo'n Scirocco.
De 2 zijn sowieso niet te vergelijken, niet qua looks iig maar het vermogen scheelt niet zo gek veel.
Ben ook benieuwd hoe zoiets rijdt, vooral de DSG bak lijkt me wel relaxed.
Greetz,
M-iNdo
Ik vind em in ieder geval mooier dan een Golf (hoewel jouw GTI ook niet verkeerd was

De 2 zijn sowieso niet te vergelijken, niet qua looks iig maar het vermogen scheelt niet zo gek veel.
Greetz,
M-iNdo
- modena
- Be Mini
Bericht
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie reacties zowel positief als negatief.(leer je altijd iets van)
Of ik de cooperS in zou ruilen voor een scirocco??Dat is een gewetens vraag,ik vind de mini een heel fijne wagen maar hij is natuurlijk niet echt prakties met iets laden of als je mensen mee moet nemen.
Als ik hem als enige auto zou hebben zou ik toch voor grotere auto gaan(en of dat nu een VW of iets anders is is persoonlijk)
Maar de mini blijft maar dat wist je wel he!!!
Gr.Jack
M-iNdO schreef:Zo op het eerste gezicht een dikke bak maar ik moet het in real life zien.
Ik vind em in ieder geval mooier dan een Golf (hoewel jouw GTI ook niet verkeerd was).
Greetz,
M-iNdo
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie reacties zowel positief als negatief.(leer je altijd iets van)
Of ik de cooperS in zou ruilen voor een scirocco??Dat is een gewetens vraag,ik vind de mini een heel fijne wagen maar hij is natuurlijk niet echt prakties met iets laden of als je mensen mee moet nemen.
Als ik hem als enige auto zou hebben zou ik toch voor grotere auto gaan(en of dat nu een VW of iets anders is is persoonlijk)
Maar de mini blijft maar dat wist je wel he!!!
Gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
vandaag zelf even naar een scirocco wezen kijken. Mooi van buiten maar binnen in moet je jezelf vermaken. Dat moet je denk ik ook niet verwachten van een VW.
Persoonlijk één van de mooiste VW's die er rond rijden... maar hij kan niet tippen aan een mini. Dus goeie keus modena.... een scirocco voor erbij.
Persoonlijk één van de mooiste VW's die er rond rijden... maar hij kan niet tippen aan een mini. Dus goeie keus modena.... een scirocco voor erbij.

The Member Formely Known As KSTJA0

- modena
- Be Mini
Bericht
Binnen kort weer eens een meet doen he,23 nov.bij smets Lier????kun je mijn stoeltjes zien
Gr.Jack
Hoy Olaf,nee ik heb hem nog niet word eind jan./febr.Olaf schreef:Jack!!! Vet man!! heb je em al?? kom ik even kijken!!
Gr. Olaf
Binnen kort weer eens een meet doen he,23 nov.bij smets Lier????kun je mijn stoeltjes zien

Gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterend om te zien! Maar als we heel eerlijk zijn een enorme grote pimpbak... ala alle oude Golfjes, overjarige BMW's, Celica's, enz...
Ben al twee keer wezen kijken en tsja mooi, maar het blijft een Volkswagen. Wordt hem toch niet! Zeker niet omdat hier half Zuid-Oost in da ding gaat rijden dan hoeft het van mij al niet meer.... Idem voor de Golf 6. In ieder geval veel plezier ermee Modena!
MR
Ben al twee keer wezen kijken en tsja mooi, maar het blijft een Volkswagen. Wordt hem toch niet! Zeker niet omdat hier half Zuid-Oost in da ding gaat rijden dan hoeft het van mij al niet meer.... Idem voor de Golf 6. In ieder geval veel plezier ermee Modena!
MR
- modena
- Be Mini
Bericht
Gr.Jack
Hij rijd als een golf GTI maar dan net iets strakker omdat zijn spoorbreedte 55mm breder is en hij een stuk lager is.MR schreef:1 niet-onbelangrijke vraag.... hoe rijdt het?
MR
Gr.Jack
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Snap niet wat er mis is met Volkswagen als ik de reacties hier lees. Bouwen ongelofelijk goede auto's. Vind dat ze met de Passat CC en de Scirocco eindelijk de goede kant op zijn gegaan qua design. Een set dikke wielen (en een beetje omlaag) is meer dan genoeg om er een onwijs dikke kar van te maken.
Ik ben een tijdje terug naar Wolfsburg geweest voor een fabriekbezoek en een bezoek aan het themapark wat ze erom heen hebben gemaakt. Autostadt GmbH. Heb het ongelofelijk naar m'n zin gehad en daar heb ik de Scirocco ook voor het eerst in het echt gezien. Ik was (en ben nog steeds) enorm onder de indruk. Waar je ook gaat staan bij dat ding, voor, achter, schuin van de zijkant... Hij heeft gewoon geen enkele lelijke kant.

Top wielen! Af-fabriek 19"

Wielen van de VW Pheaton 20"
Vind alleen het design van de wielen niet zo passen

Deze kleur!

Ik ben een tijdje terug naar Wolfsburg geweest voor een fabriekbezoek en een bezoek aan het themapark wat ze erom heen hebben gemaakt. Autostadt GmbH. Heb het ongelofelijk naar m'n zin gehad en daar heb ik de Scirocco ook voor het eerst in het echt gezien. Ik was (en ben nog steeds) enorm onder de indruk. Waar je ook gaat staan bij dat ding, voor, achter, schuin van de zijkant... Hij heeft gewoon geen enkele lelijke kant.

Top wielen! Af-fabriek 19"

Wielen van de VW Pheaton 20"

Deze kleur!

Het is maar goed dat BMW daar totaal geen last van heeft...........MR schreef:Zeker niet omdat hier half Zuid-Oost in da ding gaat rijden dan hoeft het van mij al niet meer....

Onze sponsors