Hallo Hans,
Dan gaat het weer duur worden zeker ;-) Wat kosten die veren? Ziet er wel beter uit...
Beek R56/R55 Tuning
- Hans
- Volledig MINI minded!
- Mini-Paul
- Leerling Mini lid
Bericht
Ziptuning
Clubman is zaterdag gechipt. Was in anderhalf uur geregeld. Hij lijkt inderdaad meer vermogen te hebben. Ik werd geadviseerd om de eerste 400 km rustig aan te doen. Iets met de sensoren of zo. Geen idee, maar ik heb er dan ook geen verstand van. Ze zijn nu bijna om trouwens, dus ik zal hem eerdaags eens een tijdje gaan intrappen. Hopelijk kan ik hem ook nog op een bank zetten deze week. Ben toch wel benieuwd. We hebben ook nog een A6. Die hebben we toen laten chippen bij ABT. Zou van 170 naar 240 moeten zijn gegaan maar op de bank leverde die toen 208...PEPI schreef:bij Zip ?
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
jaja Hans.. bij Beek.. maar blijft wel erg lang duren hè..
Hans schreef:Volgens mij zit Hein (MTH) hierachterdie had het ook altijd over rustig inrijden en eerst nog 3x tanken, oja en ook even je auto resetten door hem even op slot en weer open te doen
![]()
Onzin, gas bas! Althans zo gaat het bij Beek.
jaja Hans.. bij Beek.. maar blijft wel erg lang duren hè..

- Mini-Paul
- Leerling Mini lid
Bericht
Waarschijnlijk hebben ze dat stiekem al een keer gedaan. Daarom duurt het zolang voordat ze zelf met een update komen ;-)modena schreef:Als ik Beek was liet ik er een Zip getunde R56S gratis op de vermogensbank,dan word er misschien veel duidelijk.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
sorry voor de off-topic
Re: Ziptuning
208 aan de wielen? is het een AWD of FWD A6Mini-Paul schreef:Clubman is zaterdag gechipt. Was in anderhalf uur geregeld. Hij lijkt inderdaad meer vermogen te hebben. Ik werd geadviseerd om de eerste 400 km rustig aan te doen. Iets met de sensoren of zo. Geen idee, maar ik heb er dan ook geen verstand van. Ze zijn nu bijna om trouwens, dus ik zal hem eerdaags eens een tijdje gaan intrappen. Hopelijk kan ik hem ook nog op een bank zetten deze week. Ben toch wel benieuwd. We hebben ook nog een A6. Die hebben we toen laten chippen bij ABT. Zou van 170 naar 240 moeten zijn gegaan maar op de bank leverde die toen 208...PEPI schreef:bij Zip ?
sorry voor de off-topic
Onze sponsors