Lauriergracht, Amsterdam

iDD
ajj dat is geen kattepis!coendek schreef:250e ofzo dacht ik..
zusje ook wel eens gehad.. toen ze nog in de kerkstraat woonde..
Ik vind dat er dan hee veel mensen rondlopen met een beperking. Natuurlijk, voor mensen met werkelijk een beperking is dit een uitkomst maar volgens mij liggen de verhoudingen een beetje scheef. Bovenien zie ik vaak genoeg mensen uit auto's stappen waarvan ik denk dat ze ook op een gewone parkeerplaats kunnen staan.kwiebje schreef:Terecht dat ze hem wegslepen. Die plaatsen zijn voor mensen met een beperking. Niet voor lamme takken
Ik vind dat er dan hee veel mensen rondlopen met een beperking. Natuurlijk, voor mensen met werkelijk een beperking is dit een uitkomst maar volgens mij liggen de verhoudingen een beetje scheef. Bovenien zie ik vaak genoeg mensen uit auto's stappen waarvan ik denk dat ze ook op een gewone parkeerplaats kunnen staan.
Ik ken genoeg mensen die zo'n kaart meekrijgen van een famillielidkwiebje schreef:Ik vind dat er dan hee veel mensen rondlopen met een beperking. Natuurlijk, voor mensen met werkelijk een beperking is dit een uitkomst maar volgens mij liggen de verhoudingen een beetje scheef. Bovenien zie ik vaak genoeg mensen uit auto's stappen waarvan ik denk dat ze ook op een gewone parkeerplaats kunnen staan.
Vaak kun je aan de buitenkant niet zien wat iemand mankeert. Dit is tekort door de bocht wat mij betreft.
En voor het verkrijgen van een kaart moet je een medische keuring doorstaan en die zijn ook niet misselijk. Tevens vragen ze je medisch dossier op.
Onze sponsors