Oranje S Cabrio gespot in Lier

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
NicoJ
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Oranje S Cabrio gespot in Lier

08 nov 2008, 18:51

Zoals de titel zegt, had nogal een schoon geluid bij en deze cooper s heb ik gezien op het kruispunt van de carrefour..

ik denk dat het iemand van hier was :D

grtz
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

08 nov 2008, 21:50

Shadow Breaker!!!!

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Shadow_Breaker
GPc-0001

Re: Oranje S Cabrio gespot in Lier

09 nov 2008, 02:03

NicoJ schreef:Zoals de titel zegt, had nogal een schoon geluid bij en deze cooper s heb ik gezien op het kruispunt van de carrefour..

ik denk dat het iemand van hier was :D

grtz
Hihihihi, was ik inderdaad en er hangt inderdaad al een clubsticker op, bij u hangt er toch geen sticker op???
trouwens het mooi geluid komt van men uitlaatje en van de CAI, check maar in de show my ride.
mooie spot zo. ik wou eigelijk nog een kaartje geven van het forum maar kon er niet snel genoeg bij (je was toch die mini naar me aan het licht richting lier centrum (jij op het afslagvak naar de ring)???)

Groetjes, Shadow
NicoJ
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Oranje S Cabrio gespot in Lier

09 nov 2008, 13:30

Shadow_Breaker schreef:Hihihihi, was ik inderdaad en er hangt inderdaad al een clubsticker op, bij u hangt er toch geen sticker op???
trouwens het mooi geluid komt van men uitlaatje en van de CAI, check maar in de show my ride.
mooie spot zo. ik wou eigelijk nog een kaartje geven van het forum maar kon er niet snel genoeg bij (je was toch die mini naar me aan het licht richting lier centrum (jij op het afslagvak naar de ring)???)

Groetjes, Shadow

Jep jep, dat was ik, schoone S trouwens ;)
Ik zal is een stickertje proberen te bemachtigen via iemand, dan zal ik dit ook heel subtiel op mijn achteruit kleven, dan herken je mij de volgende keer, haha :mrgreen:
Shadow_Breaker
GPc-0001

09 nov 2008, 22:42

je kan eens een post doen in het topic over de stickertjes dan sturen ze je die wel op :D
en in't vervolg goe waaien he :D zal ik ook doen.

Terug naar “MINI Spotting”