Wie heeft wat voor job?
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
@ Arjan... kan jij me mijn salarisstrook eens uitleggen?
Maarre; dat is altijd een beetje het gevaar van dit soort topics; mensen die door andere mensen (in hun onschuld en zonder nare bijbedoelingen) in hun vrije tijd gevraagd worden iets te doen, wat ze normaal voor hun (betaalde) werk doen.
Toch blijf ik dit best een erg leuk topic vinden.
Groetjes van een ouwe gemeete-ambtenaar, die ook nog eens een manlijke secretaresse is...
Maarre; dat is altijd een beetje het gevaar van dit soort topics; mensen die door andere mensen (in hun onschuld en zonder nare bijbedoelingen) in hun vrije tijd gevraagd worden iets te doen, wat ze normaal voor hun (betaalde) werk doen.
Toch blijf ik dit best een erg leuk topic vinden.
Groetjes van een ouwe gemeete-ambtenaar, die ook nog eens een manlijke secretaresse is...

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
je hebt pmsnans schreef:Pretty Cooper schreef:Snans gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
gr, PC
waarmee pretty ?

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Doctoraatsstudent informatica, wetenschappelijk onderzoek aan de universiteit dus.
Daarnaast volg ik interieurinrichting in avondonderwijs.
Daarnaast volg ik interieurinrichting in avondonderwijs.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mijn baas stuurt allemaal blauwe enveloppen rond.
Na 20 jaar in de pre-press in drukkerijen gewerkt te hebben terecht gekomen als inkoper van drukwerk voor
de rijksoverheid, wat ik zeven jaar heb gedaan.
Nu al weer twee jaar beheerder van een geïntegreerd beheersysteem met daarin alle documenten, zowel
folio (papier) als digitaal (internet) voor ........ de Belastingdienst.
Leuker kunnen we het niet maken, en zeker niet makkelijker!
(De politiek in Den Haag bepaalt wat wij moeten doen, niet wij
)

Na 20 jaar in de pre-press in drukkerijen gewerkt te hebben terecht gekomen als inkoper van drukwerk voor
de rijksoverheid, wat ik zeven jaar heb gedaan.
Nu al weer twee jaar beheerder van een geïntegreerd beheersysteem met daarin alle documenten, zowel
folio (papier) als digitaal (internet) voor ........ de Belastingdienst.
Leuker kunnen we het niet maken, en zeker niet makkelijker!

(De politiek in Den Haag bepaalt wat wij moeten doen, niet wij

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini is van papa, rijdt zelf met een oude(re) BMW cabrio. Maar pappie is niet zo'n forumziel en ik heb zelf pakweg 10.000 van de 30.000kms van de Mini geredenSicco schreef:eu... ik snap je ff niet. Leg eens uit...GeoBem007 schreef: (En hierbij dus duidelijk waarom IK geen MINI heb..)

Onze sponsors