Jammer Bas en Karin, de bedoeling is iig goed, maar mij om het even waar het gehouden word.
Bas en Karin als er minder mensen stemmen op Breda gaat het gewoon door hoor in Waardenburg!!!kwiebje schreef:Klopt, maar ik kom alleen even kijken naar alle mensen die er kwamen. Mij maakt het niet uit. Maar als het Breda word haak ik ook af. Wens de mensen die wel gaan heel veel plezier iig
Pretty Cooper schreef:Bas en Karin als er minder mensen stemmen op Breda gaat het gewoon door hoor in Waardenburg!!!kwiebje schreef:Klopt, maar ik kom alleen even kijken naar alle mensen die er kwamen. Mij maakt het niet uit. Maar als het Breda word haak ik ook af. Wens de mensen die wel gaan heel veel plezier iig![]()
Ik lees wel vaker hier, huh alweer in Breda? Dus om aan dit gevoel tegemoet te komen en zeker ook voor de mensen die Breda niet centraal vinden, een poll.
gr, PC
Graag gedaan en bedankt voor de karma, Ivo!Ivo schreef:Ik heb de kalender vorige week met de post ontvangen (er zaten er zelfs twee in de koker). Hij is echt helemaal top
! Schitterende foto's en de lay-out is super met dat logo en het weggetje met MINI's uit de parking. Fantastisch werk, Ossie
!
Onze sponsors