Jongens voor een groupbuy mogen jullie een ander topic aanmaken !!!
Vandaag zijn de deukjes uit de motorkap gelepeld en daar ben ik superhappy mee want vanuit de bestuurderszijde zaten ze in het zichtveld.
Vanavond op een gladde bebladerde weg even aan mijn handrem getrokken om een bocht te nemen hetgeen toch nix nieuws voor me is maar maakte meteen een 180 graden draai en raakte net geen boom !!! Tis maar goed dat Peet er niet bij zat want dan had ik hier nu niet gezeten.....
De 2 liter SD van Peet - The End
- Kroon
- 4 op een rij!
Bericht
Super van die deukjes, ik heb een tijd lang een deuk in mijn dak gehad (vanwege iemand met jalousie denk ik) stoorde me enorm, dus snap het geheel dat jij daar superblij mee bent!!!
en verder schijnen er dus ook meer mensen "last" te hebben van een vriendin op de bijrijdersstoel? dan stuur ik mijn mini in ieder geval ineens heel anders
Groeten Kroon
(en bijna tegen een boom is toch nog vergenoeg eraf
en verder schijnen er dus ook meer mensen "last" te hebben van een vriendin op de bijrijdersstoel? dan stuur ik mijn mini in ieder geval ineens heel anders

Groeten Kroon
(en bijna tegen een boom is toch nog vergenoeg eraf

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De scoop heeft deze week losgelaten en ben bezig met een andere maar heb eerst geprobeerd de huidige toch te kunnen gebruiken.
De plastic/abs stukjes waar de moeren inzitten is een erg zwak punt vd scoop en breekt gemakkelijk af hetgeen bij mij dus blijkbaar gebeurd is.
Heb nu de schroefdraad met een profi metaal/plastic lijm rechtstreeks op de scoop gelijmd.
Nu maar even afwachten of en hoe lang dit gaat houden.

De plastic/abs stukjes waar de moeren inzitten is een erg zwak punt vd scoop en breekt gemakkelijk af hetgeen bij mij dus blijkbaar gebeurd is.
Heb nu de schroefdraad met een profi metaal/plastic lijm rechtstreeks op de scoop gelijmd.
Nu maar even afwachten of en hoe lang dit gaat houden.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Djeezus wat een gepiel maat de bonnetstripes zitten erop. Als het dak zwart wordt in de toekomst gaan ze er natuurlijk weer af !!!
Tevens de scoop weer gemonteerd, voorlopig zit ie weer stevig maar heb toch voor 66 euro bij Benito een nieuwe besteld als reserve.
De cameramount uit de UK is ook binnengekomen. Superdegelijk en erg goede zuignap met versterking. Wilde hem eigenlijk aan het zonnedak tussen de stoelen in monteren maar daar is het armpje tekort voor dus FF kijken wat ik daarmee nog ga doen.
One stripe

Two stripes

Cameramount

Tevens de scoop weer gemonteerd, voorlopig zit ie weer stevig maar heb toch voor 66 euro bij Benito een nieuwe besteld als reserve.
De cameramount uit de UK is ook binnengekomen. Superdegelijk en erg goede zuignap met versterking. Wilde hem eigenlijk aan het zonnedak tussen de stoelen in monteren maar daar is het armpje tekort voor dus FF kijken wat ik daarmee nog ga doen.
One stripe
Two stripes
Cameramount
Laatst gewijzigd door ginoceros op 14 nov 2008, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors