Vandaag weer bij Renova geweest om mijn auto daar te laten bezichtigen, en jawel hoor er stond een leenauto voor me klaar, om 100 meter verder naar mijn werk te karren. Enne 3x raden welke leenauto ik meekreeg.
Lekker onder het raam bij het buro geparkeerd en de hele ochtend naar zitten . En toen ik klaar was met werken weer 100 mtr terug gereden naar de dealert maar het was toch leuk ook al was het maar 100 mtr. Gelijk maar ff tegen Tim gezegd tot morgen, haha kom er nu toch al elke dag.
Ook hier moet ik me verontschuldigen voor een véél te late PROFICIAT, maar...
Dus PROFICIAT mannekes!!!! Alleen dezlfde opmerking als bij Sleefje: de kleur?????? Tja ieder zijn ding hé...
We (Coen, chantal en ik) zijn samen met Ida, paul en rick naar hun nieuwe aanwinst wezen kijken! Echt een topwagentje!!! Zeker weer een aanwinst waar ze jaren plezier van zullen hebben. Daarna nog lekker wat kroketten en wat broodjes samen gegeten met wat ice-t
Was weer heel gezellig bij het clubhuis!! Het was weer een dikke 9 waard!!
En paul, als je dat petje op zet mag jij volgende keer met mee naar de swetterhage run :D
Was idd weer een geslaagde dag. En ze hebben ook een gave Mini gekocht. Ziet er echt mooi uit. Gezellig daar wat zitten kletsen met de verkopers, en daarna weer richting het clubhuis . De dames gingen nog even shoppen en de heren zaten lekker rustig buiten te wachten totdat de kroketten en fricandellen, aardbeien en verse ananas voor onze neus geserveerd werd De tijd vliegt dus er was weer tijd van komen en een tijd van gaan. Ida en Paul, ik hoop dat jullie nog alles op tijd klaar krijgen voor vakantie, maar nogmaals bedankt. Hele fijne vakantie samen
Ja jongens de volgende keer mogen jullie een mandje was opvouwen.
Het was erg gezellig tot gauw maar weer nu gauw alles klaarmaken,
Zandvoort here we come!!
Wat gebeurd er toch allemaal in Nederland? Is de PW-gekte toegeslagen?
Gaaf bakkie hoor.Moooooooie kleur. Veel plezier en geluk met jullie nieuwe aanwinst. Nog een paar slapeloze nachtjes.
Net terug uit Zandvoort en op de terugweg nog ff langs de dealer om te kijken waar tie was, kon ik hem niet vinden wèèèèèh.
Nou kan ik helemaal niet meer slapen wat hebben ze met mijn Mini gedaan??