Dat wordt MET muts op de foto in de CabrioJimini schreef:Altijd leuk een Mini met de oranje muts!
Heb je overigens al mooie foto's van je nieuwe aanwinst?

Hoho... zonder inrichtinsplan, mooie objecten en gedegen projectmanagement krijg je een bunker opgeleverd. Dusse...mini7benno schreef:Ik heb in mijn binnenzak 2 vorken![]()
1tje met 3 tanden
1tje met 4 tanden
Daar schrijf ik offertes mee.
Met andere woorden: Ik ben calculator bij een aannemersbedrijf voor restauratie werken (kerken, monumenten enz.)
Mannetje uit de praktijk, van timmerman-voorman-uitvoerder, op de calculatie stoel terecht gekomen.
Dus als Sicco nou een vergunning regelt voor iDD, maak ik een offerte aan de hand van het budget van Rein (of ietsje erboven)
Ciao
100% magenta wel te verstaanMaVaEe schreef: Toch die ene zender met dat roze logo?
was te verwachtenDeeble schreef:Nog een kamertje over IDD ? Maatje van mij zoekt nog wat moois in Amsterdam
Leuk, bedankt iig. Zal ik in mijn achterhoofd houdenTiswa schreef:
Dus Fred en Crosbytje: Als jullie een idee hebben over inrichting en daarvoor in jullie studie marketingmateriaal, productinformatie of marktinformatie nodig hebben: just let me know. Altijd leuk om mensen verder te kunnen helpen.
En natuuuuuuuurlijk sta ik iedereen te woord die zich bezighoudt met een verhuizing, nieuwbouw of renovatie en hierdoor toe is aan een nieuw (of ander) interieur(concept), hahaha! En als ik dan toch even gebruik mag maken van deze commerciële zendtijd: mensen in de vastgoed- en/of projectontwikkelingswereld: PM me!
Onze sponsors