Op naar het volgende projectje....
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Donkergroen?
Of een lekker exclusieve individual kleur... Zal nu ook weer niet het verschil maken in de prijs...
X2 bro... Ik zou ook geen blauw nemen... geen idee wat eigelijk... hahaGeoBem007 schreef:Blauw.. Wit is zoooo 2008

Of een lekker exclusieve individual kleur... Zal nu ook weer niet het verschil maken in de prijs...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
ja dat is wel zo, maar is zooooooo blauw, niks speciaals. Zooooooooo algemeen!
Mark met de mod's in het vooruitzicht. Lekker WIT nemen.............................have fun met je white sensation!! En gaat ik um nog zien een keer op de brug bij van Leeuwen?
of is het al nijmegen geworden.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
GeoBem007 schreef:Blauw.. Wit is zoooo 2008
ja dat is wel zo, maar is zooooooo blauw, niks speciaals. Zooooooooo algemeen!
Mark met de mod's in het vooruitzicht. Lekker WIT nemen.............................have fun met je white sensation!! En gaat ik um nog zien een keer op de brug bij van Leeuwen?

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha briljant al die kleuren... de keuze is voor iedereen hier net zo moeilijk als voor mij. Rood wordt het echt niet, net zo min als zwart.
Zag een Champagne kleur op een M6 leek me wel wat, maar ik denk dat da niet staat met al da carbon. De kansen voor wit groeien steeds meer.
MR
Zag een Champagne kleur op een M6 leek me wel wat, maar ik denk dat da niet staat met al da carbon. De kansen voor wit groeien steeds meer.
MR
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat sepang bronze, hebben ze dat niet voor de 1 serie?
http://www.m5board.com/photopost/data/5 ... alia_3.jpg

http://www.m5board.com/photopost/data/5 ... alia_3.jpg
- Mini Passie
- One wheel wonder
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
135i..hmmm..een meer dan prettige en waardige opvolger voor je Mini lijkt me zo..
Kleur: blanco WIT...erug racy!
Wellicht momenteel wat populair....echter...zal nooit geen massakleur worden naar mijn idee.
Tja..'t lijkt wel misschien wel of wit sneller vies wordt (is natuurlijk niet zo)...een donkere kleur is veel gevoeliger voor krasjes e.d
Dan maar wat vaker wassen
Suc6 met je uiteindelijke keus

Kleur: blanco WIT...erug racy!
Wellicht momenteel wat populair....echter...zal nooit geen massakleur worden naar mijn idee.
Tja..'t lijkt wel misschien wel of wit sneller vies wordt (is natuurlijk niet zo)...een donkere kleur is veel gevoeliger voor krasjes e.d

Dan maar wat vaker wassen

Suc6 met je uiteindelijke keus
F56S JCW PRO LCI
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, is dat nu dat Sepang Bronze... geen idee ga het ze vragen. Afspraak gemaakt om eind November twee dagen proef te rijden. Als je het dan doet, moet je het goed doen
... Gelijk nieuwe bandjes onder de Mini, de jaarlijkse beurt en de carterpakking vervangen die lekt. Me huidige wagentje wordt flink onderhanden genomen.
Twee dagjes Mini inruilen voor de 125i Performance wagen
Da is niet slecht....
MR

Twee dagjes Mini inruilen voor de 125i Performance wagen

MR
Onze sponsors