Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Toch heb ik liever een benzine!rem. schreef:de 110 pk ging al zeer vlot vooruit, en met de ziptuning naar 143 pk gaat ie echt lekker, en is meer dan genoeg. 8 seconden van 0 naar 100km/u, seconde trager dan standaard cooper s en een gewone cooper laat je mooi staan

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik haat het dat je altijd zo nerveus moet rijden om een beetje vooruit te geraken, en dan kruip ik ff in mijn pa's auto en heb je dijken koppel 550 nm bij 2500 toeren ofzo ... Daarom vind ik een diesel interessant, tja verbruik dat komt er ook nog bijMaVaEe schreef:Toch heb ik liever een benzine!rem. schreef:de 110 pk ging al zeer vlot vooruit, en met de ziptuning naar 143 pk gaat ie echt lekker, en is meer dan genoeg. 8 seconden van 0 naar 100km/u, seconde trager dan standaard cooper s en een gewone cooper laat je mooi staan

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd en dat zou ik erg gaan missen ook + vind de r50 nog altijd het mooiste model. De hard core new mini
. Maar zo'n r56 diesel kan je ook echt lekker aankleden en het interieur is knapper en beter afgewerkt.
Pieter je begrijpt, zolang we geen updates hebben, blijven we gewoon doorzeuren
.

Pieter je begrijpt, zolang we geen updates hebben, blijven we gewoon doorzeuren

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik rij ook veel liever benzine, maar mijn Cooper D rijdt toch heel goed (heeft pieter ook mogen ondervinden trouwens
), als ik rationeel moet nadenken met de kilometers die ik doe, is een benzine gewoon schandalig duur! 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En zijn er hier al vorderingen of werken die verzekeraars nog steeds zo traag? 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- mylittlefly
- Mod virus alert!
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
Al zo lang stil... hoop dat het goed teken is
Pieter had een vraagke, hebt gij last gehad met u koplamp ringen na het spuiten, begonnen die af te bladden ofzo ??? mijne spuiter vertikt het te doen omdat ge volgens hem nooit kunt spuiten op chrome en dat het er altijd zal af komen
wil u ervaring daar mee is horen voor ik ze laat spuiten.
gr remke

Pieter had een vraagke, hebt gij last gehad met u koplamp ringen na het spuiten, begonnen die af te bladden ofzo ??? mijne spuiter vertikt het te doen omdat ge volgens hem nooit kunt spuiten op chrome en dat het er altijd zal af komen

gr remke
- Fred
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors