Ik ben gisteren in stijl (met mijn Classic GP) naar de Mini CGP gaan kijken.
Ik had als eerste de optie op de demo Mini CGP van Mini NL, maar ik heb afgehaakt. Nadat de gehele NL pers er ongeveer 10000 km mee gereden heeft, mocht ik hem alsnog voor het volle bedrag overnemen. Hij zou dan in November geleverd worden met een complete check en 2 nieuwe voorbanden.
De combinatie van de prijs en het grbuik door de pers, mag nu iemand anders er naar gaan kijken.
Het was wel erg leuk geweest om zowel een Classic GP en een Nieuwe GP te hebben, maar helaas. Ik zag er nog 1 op Autotrader staan, maar die prijs lijkt me niet de bedoeling. Duitse import heb ik helaas de tijd niet voor.
Nu maar op zoek naar een Cooper S met een zwart dak met panoramadak! Iemand suggesties?
P.s.: De Classic GP is tevinden op http://home.12move.nl/coopergrandprix/
MINI Cooper S JCW GP
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet iets wat jullie allemaal nog niet weten..

Ik heb de GP!!
een nieuwe dan want ik wil ook niet de volle mep betalen voor een auto met 10000 zware kilometers erop..
Ik ga 4-augustus al rijden.. maar eerst even op vakantie

Ik heb de GP!!

Ik ga 4-augustus al rijden.. maar eerst even op vakantie

Laatst gewijzigd door Hans op 14 jul 2006, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hans! te gek!! gefeliciteerd!
doe mij dan alsnog nog maar dat spruitstuk! ben heel benieuwd naar hoe je GP is!
iDD
doe mij dan alsnog nog maar dat spruitstuk! ben heel benieuwd naar hoe je GP is!
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zal me niks verbazen dat 'ie eerst eronder kijkt wat voor 'n spruitstuk gemonteerd zit: anders gaat daar ook een andere onder.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors