Wie heeft wat voor job?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Student geneeskunde te Nijmegen en in het weekend werkzaam als "restaurateur", oftewel ik sloop, repareer en knap 't op. Gaat om een Hotel in wording hartje centrum Arnhem (Rijnstraat), waarvan mijn ouders eigenaar zijn. Het hotel heeft nog geen naam, dus kan nog geen reclame maken..... 

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stafmedewerker HRM bij een ROC (Regionaal Opleidings Centrum) in Rotterdam.
En inderdaad ook (ABP) Ambtenaar
En inderdaad ook (ABP) Ambtenaar

- annick
- 4 op een rij!
Bericht
annick
je kunt misschien wel een tipje van de sluier oplichten WAAR in de rijnstraat... kan ik ffe koekeloeren, woon er vlakbij...henkietenk schreef:Student geneeskunde te Nijmegen en in het weekend werkzaam als "restaurateur", oftewel ik sloop, repareer en knap 't op. Gaat om een Hotel in wording hartje centrum Arnhem (Rijnstraat), waarvan mijn ouders eigenaar zijn. Het hotel heeft nog geen naam, dus kan nog geen reclame maken.....

annick
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Njaa... niet de afdeling printing solutions....
En wat heb ik hier vaak mee te maken....jaap schreef:Serviceline manager bij amerikaans it bedrijf (begint met H eindigt met P).
Hou me voornamelijk bezig met de kwaliteit van de service verlening op kleuren en zw/w laser printers.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Hmm.. inkoper van drukwerk? Wij moeten eens serieus gaan praten.
Ik als grafisch vakidioot (meerkleuren offsetdrukker grootformaat & oud drukwerk makelaar) ben altijd opzoek naar handel.
Ossie
Wim, vertel je dit ook op feesten & verjaardagen? Zo'n blauwe envelop is niemands vriend.the blue lobster schreef:Mijn baas stuurt allemaal blauwe enveloppen rond.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 20 jaar in de pre-press in drukkerijen gewerkt te hebben terecht gekomen als inkoper van drukwerk voor
de rijksoverheid, wat ik zeven jaar heb gedaan.
Nu al weer twee jaar beheerder van een geïntegreerd beheersysteem met daarin alle documenten, zowel
folio (papier) als digitaal (internet) voor ........ de Belastingdienst.
Leuker kunnen we het niet maken, en zeker niet makkelijker!![]()
(De politiek in Den Haag bepaalt wat wij moeten doen, niet wij)

Hmm.. inkoper van drukwerk? Wij moeten eens serieus gaan praten.

Ik als grafisch vakidioot (meerkleuren offsetdrukker grootformaat & oud drukwerk makelaar) ben altijd opzoek naar handel.

Ossie
- jaap
- Leerling Mini lid
Bericht
jahaa , ik ken betagraphics ook wel.....
ik denk dat ik ook weet met wie jij contact hebt...
WoK schreef:En wat heb ik hier vaak mee te maken....jaap schreef:Serviceline manager bij amerikaans it bedrijf (begint met H eindigt met P).
Hou me voornamelijk bezig met de kwaliteit van de service verlening op kleuren en zw/w laser printers.
jahaa , ik ken betagraphics ook wel.....

ik denk dat ik ook weet met wie jij contact hebt...
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Zijn meerdere nummers volgens mij 74-76. Naast broodjeszaak Luculus en tegenover Spitman Makelaars (nog duidelijker: bij de blikkenbioscoopannick schreef:je kunt misschien wel een tipje van de sluier oplichten WAAR in de rijnstraat... kan ik ffe koekeloeren, woon er vlakbij...henkietenk schreef:Student geneeskunde te Nijmegen en in het weekend werkzaam als "restaurateur", oftewel ik sloop, repareer en knap 't op. Gaat om een Hotel in wording hartje centrum Arnhem (Rijnstraat), waarvan mijn ouders eigenaar zijn. Het hotel heeft nog geen naam, dus kan nog geen reclame maken.....
![]()
annick

-
Ri
Bericht
Projectleider Civiele Techniek (wegenbouw).
En, aan de zijde van de overheid (rijkswaterstaat) dan.
En neem van mij aan, het oude leventje van de ambtenaar is er bij ons niet meer bij.
Alleen de vele vrije dagen gelukkig nog wel.
Momenteel bezig aan de Randweg Eindhoven tot medio 2010.
Als het daar klaar is, ligt er voor jullie een mooi stukje asfalt om lekker te scheuren.
Helaas mag je op de parallelbanen straks maar 80
En nu trouwens ook door de verkeersmaatregelen.
De KLPD mag hier geen stationaire snelheidscontroles uitvoeren ivm de doorstroming van het verkeer.
Rijdend wel, maar heb ze nog bijna nooit gezien.
Gr. Rini
En neem van mij aan, het oude leventje van de ambtenaar is er bij ons niet meer bij.
Alleen de vele vrije dagen gelukkig nog wel.
Momenteel bezig aan de Randweg Eindhoven tot medio 2010.
Als het daar klaar is, ligt er voor jullie een mooi stukje asfalt om lekker te scheuren.
Helaas mag je op de parallelbanen straks maar 80

En nu trouwens ook door de verkeersmaatregelen.
De KLPD mag hier geen stationaire snelheidscontroles uitvoeren ivm de doorstroming van het verkeer.

Gr. Rini
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kom ze minimaal 3 dagen per week tegen.
Afgelopen maand twee keer achter mij aan.
Maar ik had ze meteen gezien
Konden geen meteingen doen
Wel kreeg ik een belerend vingertje
(Nee ik heb geen vinger teruggegeven
)
rini.odette schreef:
De KLPD mag hier geen stationaire snelheidscontroles uitvoeren ivm de doorstroming van het verkeer.![]()
Gr. Rini

Ik kom ze minimaal 3 dagen per week tegen.
Afgelopen maand twee keer achter mij aan.
Maar ik had ze meteen gezien

Konden geen meteingen doen

Wel kreeg ik een belerend vingertje
(Nee ik heb geen vinger teruggegeven

-
Ri
Bericht
Daar ken ik nog wel een paar mensen.
Jij werkt toch bij Rasenberg?BigD schreef:Zitten we een beetje in de zelfde branche alleen ik aan de andere kant, de aannemer dusrini.odette schreef:Projectleider Civiele Techniek (wegenbouw).
Gr. Rini![]()
Greetz BigD
Daar ken ik nog wel een paar mensen.
Onze sponsors