7 dec: Kalender/Shop meeting @ Renova 11.30 iedereen welkom!
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een tijdje dit topic niet gevolgd, maar ik zie mij nergens in de lijstjes meer voorkomen.
(er is toch nog wel een kalender voor me ?)
In ieder geval, zet mij maar op het lijstje voor Breda, is een stukje dichterbij, en heb in tussen die dag nog andere dingen te doen.

In ieder geval, zet mij maar op het lijstje voor Breda, is een stukje dichterbij, en heb in tussen die dag nog andere dingen te doen.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Gezellie dat je komt igg!
No worries, je staat al een paar weken op mijn handgeschreven lijstje.Cooperdriver schreef:Een tijdje dit topic niet gevolgd, maar ik zie mij nergens in de lijstjes meer voorkomen.![]()

Gezellie dat je komt igg!

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wie we verwachten:
Breda:
-ossie1972
-BlonT-007
-Pretty Cooper
-BMW X3
-DennisW
-parklaneworks
-Ries
-marss
-ITSU028 (indien Waardenburg kom ik ook hoor Mr. Green
-Geobem007
-Gregbem
-Racing Ralph
-rem.
-inim
-MdeRijke
-the blue lobster
-Peter Visser
-Cooperdriver
Maakt niet uit Breda of Waardenburg:
-BigD
-@mr
-Coendek
-assie
Waardenburg:
-MaVaEe
-turbootje
-Arjan
Nog geen reactie:
-iDD ?
-let's Mini ?
-blackdevel ?
-menno ?
Breda:
-ossie1972
-BlonT-007
-Pretty Cooper
-BMW X3
-DennisW
-parklaneworks
-Ries
-marss
-Geobem007
-Gregbem
-Racing Ralph
-rem.
-inim
-MdeRijke
-the blue lobster
-Peter Visser
-Cooperdriver
-BigD
-@mr
-Coendek
-assie
Waardenburg:
-MaVaEe
-turbootje
-Arjan
Nog geen reactie:
-iDD ?
-let's Mini ?
-blackdevel ?
-menno ?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Fijn Marcel, thnx!! Goed plan van je , voor je MINI-maatjes een kalender meenemenmderijke schreef:Mijn voorkeur is Breda (heb ik ook gestemd in de poll). Maar als het toch waardenburg wordt, kan dat ook hoor. Het is ongeveer even ver voor mij.Pretty Cooper schreef: Je kunt gewoon komen hoor Marcel en je krijgt zekers een te gekke kalender. Voorkeur locatie?
Als ik voor bekenden nog een kalender mee moet nemen (voor Benno Hans of TBL bijvoorbeeld) hoor ik het wel via pb. Zij wonen in de buurt, danwel zie ik Wim regelmatig.

gr, PC

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
gezellig hoor, dat jullie ook in Breda zijn.Arjan schreef:Verplaats mij maar van Waardenburg naar Breda.
Om daar nu in mijn eentje te gaan staan is ook wat ongezellig.
Dan maar naar: Breda de gekste!
Annet

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ossie1972 schreef:Wie we verwachten:
Breda:
-ossie1972
-BlonT-007
-Pretty Cooper
-BMW X3
-DennisW
-parklaneworks
-Ries
-marss
-Geobem007
-Gregbem
-Racing Ralph
-rem.
-inim
-MdeRijke
-the blue lobster
-Peter Visser
-Cooperdriver
-Arjan
-Coendek
-BigD
-@mr
-assie
Waardenburg:
-MaVaEe
-turbootje
Nog geen reactie:
-iDD ?
-let's Mini ?
-blackdevel ?
-menno ?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Als ik de poll eens bekijk is het duidelijk waar de kalendermeet gehouden gaat worden. Er hebben tien mensen voor Waardenburg gestemd, weliswaar een aantal die dat bekend hebben gemaakt maar ook een aantal die mss graag anomiem blijven.
However, deze mensen hebben nu geen kalender en daar voel ik me wel vervelend over
Okay het is een keus die je kunt maken, maar bij het openen van dit topic was dit nog niet het geval. Hopelijk gaat dit toch nog lukken en kunnen we voor elkaar een kalender meenemen.
Ik zal zorgen dat ik bij een meet wat kalenders bij me heb zodat jullie er toch nog een hebben. Karin die van jou geef ik je wel bij de workshop in Den Bosch(cupcakes).
gr, PC
However, deze mensen hebben nu geen kalender en daar voel ik me wel vervelend over

Ik zal zorgen dat ik bij een meet wat kalenders bij me heb zodat jullie er toch nog een hebben. Karin die van jou geef ik je wel bij de workshop in Den Bosch(cupcakes).

gr, PC

- black devel
- One wheel wonder
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Iedereen moet aan de kalender!!
Het lijkt me wel leuk om aan 't eind van het jaar een topic te openen met 'show your kalender 2009', dan kan ik iig zien waar mijn werk overal is komen te hangen.
Idd goed plan om dit voor elkaar te doen. De meeste moderators krijgen sowieso extra van mij omdat zij vaker clubleden ontmoeten dan ik.Pretty Cooper schreef:Als ik de poll eens bekijk is het duidelijk waar de kalendermeet gehouden gaat worden. Er hebben tien mensen voor Waardenburg gestemd, weliswaar een aantal die dat bekend hebben gemaakt maar ook een aantal die mss graag anomiem blijven.
However, deze mensen hebben nu geen kalender en daar voel ik me wel vervelend overOkay het is een keus die je kunt maken, maar bij het openen van dit topic was dit nog niet het geval. Hopelijk gaat dit toch nog lukken en kunnen we voor elkaar een kalender meenemen.
Ik zal zorgen dat ik bij een meet wat kalenders bij me heb zodat jullie er toch nog een hebben. Karin die van jou geef ik je wel bij de workshop in Den Bosch(cupcakes).![]()
gr, PC

Iedereen moet aan de kalender!!

Het lijkt me wel leuk om aan 't eind van het jaar een topic te openen met 'show your kalender 2009', dan kan ik iig zien waar mijn werk overal is komen te hangen.

Onze sponsors