btw die witte en rooie op de foto's die ken ik, zijn bij mijn maatje gespoten. Echt geweldig wat een herrie die dingen maken

Hahaha!coendek schreef:setje veren kopen?!
Ik hoop morgen binnen!!Sven schreef:Hoe staat het met de velgen??
Wat? Die Z4 beter dan de GT3?! Neeeeeh... GT3 rijdt wel echt súperstrak hoor.turbootje schreef:Rijdt hij beter dan de GT3?
Die Fiat320d touring schreef:Ze bedoelt de BMW en niet die fiat he.
Geintje, wat een een bak zeg, wel gewaagd om een ferrari niet in het bijna standaard rood te koop, mag ik wel.
Nee joh, ik bedoel de ferrari...je had toch al een proefrit gemaakt?CooperS-lightningblue schreef:Wat? Die Z4 beter dan de GT3?! Neeeeeh... GT3 rijdt wel echt súperstrak hoor.turbootje schreef:Rijdt hij beter dan de GT3?Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat sinds die verlaging hij wel echt knalgoed op de weg ligt.
Hou ik je aan!En uiteraard kom ik snel weer eens langs.![]()
Ja, zeker een proefrit gemaakt. Lang geleden inmiddels. Of hij beter is dan de GT3... Ik denk het niet zo zeer. Ze hebben allebei hun goede punten. Ik denk dat ik een beter antwoord op je vraag kan geven als we er "veel" in hebben gereden en hem echt hebben kunnen uitlaten.turbootje schreef:Nee joh, ik bedoel de ferrari...je had toch al een proefrit gemaakt?CooperS-lightningblue schreef:Wat? Die Z4 beter dan de GT3?! Neeeeeh... GT3 rijdt wel echt súperstrak hoor.turbootje schreef:Rijdt hij beter dan de GT3?Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat sinds die verlaging hij wel echt knalgoed op de weg ligt.
Fred schreef:En?CooperS-lightningblue schreef:Ik hoop morgen binnen!!Sven schreef:Hoe staat het met de velgen??![]()
Onze sponsors