Water in voordeur

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Water in voordeur

12 mei 2006, 22:34

ik ben bezig met nieuwe speakers te steken in de deuren van de mini..

en mijn deurpanelen zijn er al een paar dagen af om mdf ringen te maken en monteren waar de speakers dan inkomen...

in die tijd heb ik opgemerkt dat er heel wat water in de deur langs binnen passeert bij een goede wasbeurt ! zelfs zo neig dat er water door de speakeropening gespat was !!

ik dacht mischien is het door het binnenpaneel dat er niet opstaat want dan is er minder druk op de rubber van het raam..en langs daar water kan binnensijpelen..maar het nu mijn panelen terug gemonteerd en daarstraks de mini gewassen (speakers staan er nog niet in en speakergrill ook niet) en was wel minder maar toch nog een spatje water door de opening van de speakers pfff (dit van binnen in de deur naar het interieur toe)

weet iemand een oplossing hiervoor?

ik zie het niet echt zitten dat er water op mijn (heel duure) compo setjes komt .. :evil:
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

12 mei 2006, 23:39

zijltje plakken met duct tape om de speaker heen?

Merk inderdaad dat het niet allemaal potdicht is. Na het autowassen heb ik altijd druppels aan de binnenkant van de deurramen.

En als ik naast bosjes parkeer heb ik geheid de volgende ochtend een spin in de auto lopen omdat de deurrubbers wel heel makkelijk in te drukken zijn om zo aan de binnenkant van de raam te komen.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mei 2006, 00:06

van die druppels aan de binnen kant is normaal. Je hebt geen suerstijl rond je raam. Is zeg maar hetzelfde als bij een cabrio. Als ik er met de hoge druk overheen spuit wil het ook wel eens dat er een druppel naar binnen schiet
gilles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 jul 2006, 12:29

idd, heb het opgelost :D pagina 2

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”