DiabloPvA schreef:Ik kom ook de 29e langsme eerste meet!!!
![]()
...niet als je langskomt....je kunt beter aankomen....

Maaij schreef:Ik wil graag als 1 van de 1ste op de bank. Moet namelijk ook werken. Is voor mij toch een stukje rijden
Haha ja aankomen is idd beter, maar als ik die vlaai op heb ben ik toch ook aangekomen....?Che schreef:DiabloPvA schreef:Ik kom ook de 29e langsme eerste meet!!!
![]()
...niet als je langskomt....je kunt beter aankomen....![]()
![]()
Naar Beek bellen en naar Klaas vragen, ze hebben een special offer voor de rollerbank dag (ff dit topic doorbladeren).DiabloPvA schreef: Had ook gelijk een vraag... ik wil me One laten chippen, want vind me koppel een beetje dramatisch..., is daar gelijk tijd voor de 29e of moet ik ander keertje dan langs komen?
Ja is mogelijk!DiabloPvA schreef:Haha ja aankomen is idd beter, maar als ik die vlaai op heb ben ik toch ook aangekomen....?Che schreef:DiabloPvA schreef:Ik kom ook de 29e langsme eerste meet!!!
![]()
![]()
Had ook gelijk een vraag... ik wil me One laten chippen, want vind me koppel een beetje dramatisch..., is daar gelijk tijd voor de 29e of moet ik ander keertje dan langs komen?
Heel goed Hans!Hans schreef:Ja is mogelijk!DiabloPvA schreef:Haha ja aankomen is idd beter, maar als ik die vlaai op heb ben ik toch ook aangekomen....?Che schreef:
![]()
Had ook gelijk een vraag... ik wil me One laten chippen, want vind me koppel een beetje dramatisch..., is daar gelijk tijd voor de 29e of moet ik ander keertje dan langs komen?
@maaij, ik hou de lijst van de 1e pagina aan en jij staat toevallig helemaal bovenaan
Onze sponsors