Affengeil Rein !!
Ben benieuwd hoe ie klinkt maar dat zullen we zaterdag bij Beek wel horen dan !!
Hoop dat mijn videocam dan ook weer terug is van reparatie!
Greetz,
Che
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Netjes beschreven Rein. Foto's zijn op weg naar Thomas.
Nog een pizzaatje gegeten daar?
Ik neem aan dat Thomas de kat nog niet voorbewerkt had omdat hij alles op maat gemaakt heeft door steeds te passen en daarna pas te lassen. Als de kat er scheef aan zit door hem te lassen zonder te passen is dat natuurlijk minder fraai.
Mooi dat de herrie meevalt, dan leg ik ook zo'n kat op reserve.
Nog een pizzaatje gegeten daar?

Ik neem aan dat Thomas de kat nog niet voorbewerkt had omdat hij alles op maat gemaakt heeft door steeds te passen en daarna pas te lassen. Als de kat er scheef aan zit door hem te lassen zonder te passen is dat natuurlijk minder fraai.
Mooi dat de herrie meevalt, dan leg ik ook zo'n kat op reserve.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat kan je gewoon doen. Ik denk dat de resonantie vooral aan het soort uitlaat ligt. Op dit moment is de jouwe waarschijnlijk nog luider (in brom) dan de mijne. Zoals je al aangaf; het versterkt vooral het geluid van de uitlaat. En bij Eissenmann is dat niet zozeer laag, maar meer racier... Ik denk dat het bij jou nog wel wat versterkt.
Ik ben nu toch wel benieuwd wat er zaterdag op de bank uit komt. Gaat ie de magische 200 pk halen of blijf ik er ondanks alles toch onder hangen...
We shall see!
iDD
Ik ben nu toch wel benieuwd wat er zaterdag op de bank uit komt. Gaat ie de magische 200 pk halen of blijf ik er ondanks alles toch onder hangen...
We shall see!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Huidige uitslag 195pk, nog geen 250Nm koppel 

Braspenning uitslag 190pk, 260Nm koppel

Proberen om snel een afspraak te maken om alles na te lopen bij Beek. Als het dan nog niets uit haalt dan weet ik het niet meer. Behalve dat dan de grotere IC, crankpulley, spruitstuk, 200cell kat, works bougies, allemaal niets hebben kunnen toevoegen...
iDD

Braspenning uitslag 190pk, 260Nm koppel

Proberen om snel een afspraak te maken om alles na te lopen bij Beek. Als het dan nog niets uit haalt dan weet ik het niet meer. Behalve dat dan de grotere IC, crankpulley, spruitstuk, 200cell kat, works bougies, allemaal niets hebben kunnen toevoegen...
iDD
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt balen man! Al die aanpassingen zouden je toch ten minste over de 210 heen moeten helpen?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
crankpulley eraf, fatsoenlijke alta pulley op de sc waar je zeker het aantal % van weet.
dan nog nieuwe olie, nieuw oliefilter en remap van beek.
adres voor je ruit is http://www.autoruitexpress.nl/
0 euro eigen risico, reparatie ter plekke (zoals ik je vertelde 2x supernetjes bij mij gedaan).
dan nog nieuwe olie, nieuw oliefilter en remap van beek.
adres voor je ruit is http://www.autoruitexpress.nl/
0 euro eigen risico, reparatie ter plekke (zoals ik je vertelde 2x supernetjes bij mij gedaan).
Onze sponsors