sscooper 's R56 cooper S ... update Beek stage 1
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Mooi bakkie hoor. Je zult er veel fijne kilometers mee rijden. Als je nog wat frankskes (ow nee, euro's) hebt, denk ook maar eens aan een JCW-kitje. Daar rijdt ie helemaal superfijn mee.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
voila terug van Nederland se.. met 2 nieuwe mod s dan toch... thx Glenn om mee te gaan ;-)
de alta cai luchtfilter geplaatst en kmoet zeggen wat een verschil .. vooral de aanzuig van de luchtfilter naar de turbo hoor je zeer goe.. echt speciaal en wow effectje....
zeer mooie sound moet ik zeggen zeer anders dan mn vorige luchtfilters ....
en ik heb geluk zeide ze met mn strut want die van M7 en andere die komen tegen de houder van de alta en deze past er net perfect om heen ...
dan na een gesprekje met klaas van beek toch besloten de dump valve van forge eens te proberen ( ik mocht ze terug geven als ik er ni content van was en ze eerst testen ) dus ja heb ik het maar gedaan eh ... vooral bij hoge toeren hoor je hem goe afblazen .. als je rustig rijdt dan hoor je hem zo goe als niet ( wat ook de bedoeling is) maar echt speciaal ..
( en heb geen drukverlies lijkt het ) dus das perfect !!!
echt iets speciaals en grappig hoe mensen hun kopje draaien als je doortrekt
pssssssssssst was da !
hier foto's van de alta en de valve ( ni goe te zien natuurlijk deze laatste )
zal proberen filmpje te maken ma heb geen deftige camera en heb al geprobeerd me fototoestel ma da trekt op niks
Alta

dump valve ( zit onder de zwarte buis )
psssssssssst

de alta cai luchtfilter geplaatst en kmoet zeggen wat een verschil .. vooral de aanzuig van de luchtfilter naar de turbo hoor je zeer goe.. echt speciaal en wow effectje....

zeer mooie sound moet ik zeggen zeer anders dan mn vorige luchtfilters ....

en ik heb geluk zeide ze met mn strut want die van M7 en andere die komen tegen de houder van de alta en deze past er net perfect om heen ...
dan na een gesprekje met klaas van beek toch besloten de dump valve van forge eens te proberen ( ik mocht ze terug geven als ik er ni content van was en ze eerst testen ) dus ja heb ik het maar gedaan eh ... vooral bij hoge toeren hoor je hem goe afblazen .. als je rustig rijdt dan hoor je hem zo goe als niet ( wat ook de bedoeling is) maar echt speciaal ..
echt iets speciaals en grappig hoe mensen hun kopje draaien als je doortrekt

pssssssssssst was da !

hier foto's van de alta en de valve ( ni goe te zien natuurlijk deze laatste )
zal proberen filmpje te maken ma heb geen deftige camera en heb al geprobeerd me fototoestel ma da trekt op niks
Alta

dump valve ( zit onder de zwarte buis )

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
denk dat het een andere was want mn maat met men ex cooper was zondag bij me in de ardennen .. en we waren maandag pas terug thuis .. dus tzal een andere geweest zijn ..
Fred schreef:Ben je "ouwe" coopertje twee keer tegengekomen op de terugricht van de sundaymeet, blijft een dik ding. Denk toch dat het die was, heb de achterkant nie gezien.
denk dat het een andere was want mn maat met men ex cooper was zondag bij me in de ardennen .. en we waren maandag pas terug thuis .. dus tzal een andere geweest zijn ..

- Fred
- Volledig MINI minded!
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
is cool hé die luchtfilter van alta
versta juist niet waarom je nog een dumpvalve plaatst? de filter zorgt toch al voor het psssst geluid.
welke strut is dit? wil ook nog één plaatsen en zit ook met de alta filter.
begint er al dik uit te zien die kart

versta juist niet waarom je nog een dumpvalve plaatst? de filter zorgt toch al voor het psssst geluid.
welke strut is dit? wil ook nog één plaatsen en zit ook met de alta filter.
begint er al dik uit te zien die kart

Onze sponsors