Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sinds afgelopen Vrijdag ben ik niet meer te herkennen aan mijn zwarte velgen ..
Cool he' die ballonbanden
!!!

Groet Inim
Cool he' die ballonbanden

Groet Inim

Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 03 dec 2008, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

lekker ding hoor, zo die achterkant
je hebt pm!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

lekker ding hoor, zo die achterkant

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
-
Ri
Bericht
Jeh zeg, wat een verschil!
Wat zal jij blij zijn als het weer zomer is.
Wij gaan volgend jaar dank ik aan de winterbanden, maar dan wel op onze huidige 17 inch wielen.
En dan voor de zomer waarschijnlijk een ander setje 17 of 18 inch.
Ik kom de 7e misschien toch even snel langs in Breda voor de kalendermeet, want zag dat het verplaatst is naar 11:30 uur, en die brunch is pas om 13:00 uur in Raamsdonksveer. Laat het nog wel weten.
Gr. Rini
Wat zal jij blij zijn als het weer zomer is.

Wij gaan volgend jaar dank ik aan de winterbanden, maar dan wel op onze huidige 17 inch wielen.
En dan voor de zomer waarschijnlijk een ander setje 17 of 18 inch.
Ik kom de 7e misschien toch even snel langs in Breda voor de kalendermeet, want zag dat het verplaatst is naar 11:30 uur, en die brunch is pas om 13:00 uur in Raamsdonksveer. Laat het nog wel weten.
Gr. Rini
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Rini - Haha ben zowieso altijd weer blij als het voorjaar is , ik haat kou !!!
Gezellig dat je misschien toch ook nog naar Breda komt ..
@ BigD - haha eigenlijk niet he D , we blijven opzoek naar een setje 17'' met winterbanden ..
@ marss - So ik ook man ik kwam zondag om half 3 terug van Schiphol , best een hoop sneeuw op de weg maar ik heb me echt geen moment onzeker gevoeld ..
Voor mij is ut het eerste jaar dat ik er mee rij , maar vindt het echt boven verwachting ..
@ - MaVaEe - Is ook wel zo het zijn gelukkig nog 16 duimers , in 15 duims is het echt geen porum haha..
Nu ben ik geen topografich wonder dus weet niet waar Doorn ligt , maar ik heb de set in Kaatsheuvel gekocht bij Klijn ..
Die heeft echt stapels liggen , Spenki verkoopt er toch ook ..
Deze set heb ik voor 275 gekocht met echt bijna nieuwe dunlop winterbanden ..
Gezellig dat je misschien toch ook nog naar Breda komt ..
@ BigD - haha eigenlijk niet he D , we blijven opzoek naar een setje 17'' met winterbanden ..
@ marss - So ik ook man ik kwam zondag om half 3 terug van Schiphol , best een hoop sneeuw op de weg maar ik heb me echt geen moment onzeker gevoeld ..
Voor mij is ut het eerste jaar dat ik er mee rij , maar vindt het echt boven verwachting ..
@ - MaVaEe - Is ook wel zo het zijn gelukkig nog 16 duimers , in 15 duims is het echt geen porum haha..
Nu ben ik geen topografich wonder dus weet niet waar Doorn ligt , maar ik heb de set in Kaatsheuvel gekocht bij Klijn ..
Die heeft echt stapels liggen , Spenki verkoopt er toch ook ..
Deze set heb ik voor 275 gekocht met echt bijna nieuwe dunlop winterbanden ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 24 nov 2008, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wie helpt mij aan een " Blackout Beltline " voor mijn Cooper , of weet waar het te krijgen is ...
Ik weet dat je ze uit Amerika kunt bestellen , maar heb geen creditcard , en ik krijg het gewoon niet voor elkaar ..
Ja op een site maar daar kom ik met verzendkosten er bij op 150 dollar uit
..
Zijn ze in Nederland dan echt niet te verkrijgen ?????
Ik weet dat je ze uit Amerika kunt bestellen , maar heb geen creditcard , en ik krijg het gewoon niet voor elkaar ..
Ja op een site maar daar kom ik met verzendkosten er bij op 150 dollar uit

Zijn ze in Nederland dan echt niet te verkrijgen ?????
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
New look summer '09

Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 25 nov 2008, 23:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors