Ik blijf aftellen! Ik wou dat het al donderdag was !!!!
Ik heb nu de schrik dat hij er niet gaat bij zijn!!!
Straks slaap ik er niet meer van !!!!!!!!!!!! (ik denk dat het al zo ver is hihi)
Morgen is het zo ver! Dan ga ik mijn Mini ophalen!
- Jaajke
- Enthousiast
Bericht

The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
*zucht* en ik had gehoopt dat de Mini er eerder zou zijn. Dikke pech dus, want hij staat momenteel nog in status transport, en hij zou al in status aankomst moeten staan zeiden ze als hij deze week zou binnenkomen (de geplande dag was aanstaande donderdag).
Dan zal het nog eventjes wachten zijn, ik had donderdag vrijaf (toevallig viel dat zo) en kon ik alles regelen, nu heb ik dan weer een reeks van 7 dagen te werken met de late dienst, dus veel minder tijd voor alles te regelen op een dag.
Ik denk dat hij dus pas tegen eind juli bij mij voor de deur zal staan
Mijn geduld was al op en nu moet ik nog langer wachten WAARSCHIJNLIJK. Ze houden me op de hoogte, ben benieuwd!
Dan zal het nog eventjes wachten zijn, ik had donderdag vrijaf (toevallig viel dat zo) en kon ik alles regelen, nu heb ik dan weer een reeks van 7 dagen te werken met de late dienst, dus veel minder tijd voor alles te regelen op een dag.
Ik denk dat hij dus pas tegen eind juli bij mij voor de deur zal staan

Mijn geduld was al op en nu moet ik nog langer wachten WAARSCHIJNLIJK. Ze houden me op de hoogte, ben benieuwd!

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Hopelijk krijg je iets geregeld!!! Maar dat zal vast wel lukken 
Succes en strekte ermee!!
Marjolein
Tja das nooit leuk!! Maar hij is iig wel onderweg!!Jaajke schreef:*zucht* en ik had gehoopt dat de Mini er eerder zou zijn. Dikke pech dus, want hij staat momenteel nog in status transport, en hij zou al in status aankomst moeten staan zeiden ze als hij deze week zou binnenkomen (de geplande dag was aanstaande donderdag).
Ik denk dat hij dus pas tegen eind juli bij mij voor de deur zal staan![]()
![]()
![]()

Succes en strekte ermee!!

Marjolein

- annsPLD
- Leerling Mini lid
Bericht
Weet niet of ik zoveel geduld zou hebben (heb ik anders ook al niet
)
Idd afzienJaajke schreef:Ja onderweg... Hij is 14 februari besteld dus ben al lang aan het wachten.
We zien wel wanneer het in orde komt!
Ja annsPLD jij moet niet lang wachten hein vergelijking met mijn afzien!

Weet niet of ik zoveel geduld zou hebben (heb ik anders ook al niet

Door de lens van mijn 300D zal m'n Mini One D Park Lane nog meer schitteren...
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Jaajke
- Enthousiast
Bericht

Er bestaat een kleine kans dat hij er toch donderdag zal doen. Mijn neef werkt bij BMW/MINI waar ik de mijne heb besteld en hij heeft gebeld met BMW (zo zei hij).
Hij zei dat ik nog niet al te veel moest plannen voor donderdag ,want de kans bestaat dat hij er toch zal zijn!
We zullen zien, ik ga niet te veel hopen want anders mislukt het misschien!
Hij zei dat ik nog niet al te veel moest plannen voor donderdag ,want de kans bestaat dat hij er toch zal zijn!
We zullen zien, ik ga niet te veel hopen want anders mislukt het misschien!

- annsPLD
- Leerling Mini lid
Bericht
Enne ook hier moet gewerkt worden voor onze mini..
Enne we blijven duimen
Hier ook eentje waarbij elke dag werkdag kan zijn.....Jaajke schreef:Voor mij geen lang weekend! Ik ben verpleegkundige en moet helaas zelfs werken het komende weekend! Ach ja, maakt niet uit, je moet ook centen verdienen om een auto te kunnen betalen. (aleja ik toch hehe)
Enne ook hier moet gewerkt worden voor onze mini..
Enne we blijven duimen
Door de lens van mijn 300D zal m'n Mini One D Park Lane nog meer schitteren...
- Jaajke
- Enthousiast
Bericht

YIHHHHHHHAAAAAAAAAAA !!!!!!
Net telefoontje gehad! De MINI is vandaag al gearriveerd en staat op mij te wachten!!!!
Morgenvroeg om 9uur zal ik er staan om de papieren op te halen en dan naar verzekering en dergelijke dingen te rijden!!!!
Ik ben zooooooooooo blij!!!
Net telefoontje gehad! De MINI is vandaag al gearriveerd en staat op mij te wachten!!!!
Morgenvroeg om 9uur zal ik er staan om de papieren op te halen en dan naar verzekering en dergelijke dingen te rijden!!!!
Ik ben zooooooooooo blij!!!

Onze sponsors