Misschien heb ik tegen dan al de definitieve prijzen, normaal wel hoorPretty Cooper schreef:Shadow_Breaker schreef:ik kom ook wel als ik kan
He ja gezellig!!!!![]()
gr, PC

moest ik ze vroeger krijgen pm ik je nog wel

Misschien heb ik tegen dan al de definitieve prijzen, normaal wel hoorPretty Cooper schreef:Shadow_Breaker schreef:ik kom ook wel als ik kan
He ja gezellig!!!!![]()
gr, PC
Shadow_Breaker schreef:Misschien heb ik tegen dan al de definitieve prijzen, normaal wel hoorPretty Cooper schreef:Shadow_Breaker schreef:ik kom ook wel als ik kan
He ja gezellig!!!!![]()
gr, PC
moest ik ze vroeger krijgen pm ik je nog wel
geintjuh!! alles 1 voor 1, doe eerst dat ene maarShadow_Breaker schreef:daar moet ik ook nog achter vragen
maar ik weet niet of ik daar allemaal tijd voor ga hebben, ik moet ook nog wat aan mijn mini doen volgend weekend, en zaterdag zit ik al bij beek, dus misschien moet ik dit donderdag nog allemaal gaan doen
bijna heel dashbord moet eruit
Met Beardies ?MiniBeardie schreef:Ook wij komen even langs in Breda.
Groetjes, Erna en Ron
Cooperdriver schreef:Met Beardies ?MiniBeardie schreef:Ook wij komen even langs in Breda.
Groetjes, Erna en Ron
Wij komen ook, gaan daarna met de jongens nog even het Mastbos in.
Nog niet bekend. Eerst maar even het weer afwachten.Cooperdriver schreef:Met Beardies ?
Hahaha. Nee, zijn geen kinderen.Pretty Cooper schreef:Begrijp ik hier uit dat er ook kinderen komen, gezellig want er komen er nog meer.............![]()
Jullie staan erbij!!!! Het wordt supergezellig met dit aantal!![]()
Er tegenover zit een Land Rover dealer. Parkeer ik daar wel.Pretty Cooper schreef:erachter is ook nog een grote parking![]()
![]()
gr, PC
MiniBeardie schreef:Hahaha. Nee, zijn geen kinderen.Pretty Cooper schreef:Begrijp ik hier uit dat er ook kinderen komen, gezellig want er komen er nog meer.............![]()
Jullie staan erbij!!!! Het wordt supergezellig met dit aantal!![]()
Zijn onze langharige viervoetige vrienden. Oftewel onze Bearded Collies.
Cooperdriver heeft er twee, wij drie . . .
Groetjes, Ron
Onze sponsors