Hans GP
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks !
We zullen het vragen, en desnoods verwijzen we ze naar het forum
Btw bij wie heb je hem gekocht? Jeroen of Joost?
Hans schreef:Als jullie vrijdag gaan moeten jullie het maar even vragen of je er in mag zitten.. ik vind het goed10 seconden max

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik met Henk samen het blok! Lukt het niet...? Dan duurt het voor Hans tenminste een dag of twee langer voor hij er mee kan rijden.peter schreef:Je hebt toch van die akties/prijsvragen dat je 10 seconden (of 1 minuut) gratis mag shoppen....
Wat zou jij in 10 seconden uit die GP slopen?

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@henkie het derde remlicht zit nu wat lager.. boven het nummerbord.. staat goed
wat me ook opviel was een derde zonneklep..
aan de bestuurderskant (mijn kant natuurlijk) voor de zon vanaf de zijkant.. nooit last van gehad.. en ik mis een schakellaar voor de mistlampen voor, ook een beetje jammer.. oja, en geen dashboard kastje.. xenon niet.. geen achterspeakers.. en de achterbank waren ze ook al kwijt.. hmmm.. GP kopen?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Hans;
GP kopen? Hahaha, bevalt het nu al niet meer. De Xenons zijn zo in te bouwen. In de VS doen heel veel mensen het. De achterspeakers is dezelfde oplossing. Kunnen er zo in. Uiteraard is een dashboardkastje zo ingebouwd. Maar ja zo scheelt het weer extra kilo's.
Ik zou de stoelen eruit halen en die vervangen voor een setje 6 kilo zware RECARO kuipjes.
Nee, is maar gekheid. Ik zou hem op het dashboardkastje en xenons na lekker zo laten zoals hij word geleverd.
Overigens wel raar dat ze er een 3e zonneklep inzetten. 2 gaat prima en is "lichter". Zal vast ergens goed voor zijn.
GP kopen? Hahaha, bevalt het nu al niet meer. De Xenons zijn zo in te bouwen. In de VS doen heel veel mensen het. De achterspeakers is dezelfde oplossing. Kunnen er zo in. Uiteraard is een dashboardkastje zo ingebouwd. Maar ja zo scheelt het weer extra kilo's.
Ik zou de stoelen eruit halen en die vervangen voor een setje 6 kilo zware RECARO kuipjes.

Nee, is maar gekheid. Ik zou hem op het dashboardkastje en xenons na lekker zo laten zoals hij word geleverd.
Overigens wel raar dat ze er een 3e zonneklep inzetten. 2 gaat prima en is "lichter". Zal vast ergens goed voor zijn.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja okeej, maar dan snap ik niet dat ze dat 3e ding niet weg laten om wat gewicht te besparen. Ze besparen overal op, setje goede lampen of boxen, maar zoiets "nutteloos" als een 3e zonneklep laten ze zitten.FastBunny schreef:Die 3e zonneklep zit er bij ons ook gewoon standaard in hoorHet is wel eens handig maar vaak schijnt de zon er onderdoor en heb je er weinig aan. Ohja wel even omhoog doen voor je uitstapt
anders knal je er met je hoofd tegenaan

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je al gezien dat de GP handvaten aan het dak heeft voor de achterpassagiers terwijl er geen achterbank in zit? Of zijn de handvaten nu weg, bij de introductie zaten ze er nog in? Blijft natuurlijk een prachtige speciale auto.
Terugkomend op een eerdere vraag hier, de spiegelkappen zijn inderdaad de normale spiegelkappen in Chili Red.
Terugkomend op een eerdere vraag hier, de spiegelkappen zijn inderdaad de normale spiegelkappen in Chili Red.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Of nog een Cooper S blok, deze verzorgt dan de achterwielaandrijving.
Is al eens gedaan bij en Golf III VR6 en en Audi TT
Is al eens gedaan bij en Golf III VR6 en en Audi TT
Onze sponsors