Heel erg vet! WOW!
Waar moet je allemaal voor tekenen?
iDD
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat je akkoord gaat met de garantievoorwaarden. Dat je er geen FIA-wedstrijden mee gaat rijden, enzovoorts.iDarkDesign schreef:Waar moet je allemaal voor tekenen?

Tijdelijk.StefanCS schreef:Is ie vandaag nog op kenteken gezet of heb je een tijdelijk kenteken?
Hahaha, dat zit wel goed.frankie schreef:Nou, volgende rollenbankdag maar meenemen, kijken of wat die mannen in Maranello beloven ook een beetje uitkomt...

Hahaha, net een klein kind met sinterklaas/kerstmisSid schreef:je pa zal ook wel lyrisch zijn, eindelijk is het dan zover.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kaj,
:shock: wat een auto
:shock:
Als Ferrari liefhebber moet ik je zeggen dat wit hem echt niet misstaat.. Erg mooi hoor zo'n F340. Ziet er net iets mooier uit dan zijn voorloper, de 360M.. Erg cool. rijdt het en beetje met het schakelen op het stuur??
IK ZOEK EIGENLIJK NOG EEN TROUWAUTO.. En zo'n mooie F in het wit zou niet misstaan op foto's
Dat is geen grapje.
Ragg
-------------------
vragen staat vrij..

Als Ferrari liefhebber moet ik je zeggen dat wit hem echt niet misstaat.. Erg mooi hoor zo'n F340. Ziet er net iets mooier uit dan zijn voorloper, de 360M.. Erg cool. rijdt het en beetje met het schakelen op het stuur??
IK ZOEK EIGENLIJK NOG EEN TROUWAUTO.. En zo'n mooie F in het wit zou niet misstaan op foto's

Dat is geen grapje.
Ragg
-------------------
vragen staat vrij..
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hééé... toch maar wezen halen vandaag?!
Ik heb je niet langs horen komen
Wat gaaf ook, die fotoreportage van de productie van je eigen auto.
Heeeele mooie wagen hoor
Dikke proficiat voor je pa met zo'n mooie bolide.
Tot snel weer!!
Grtz
Karin

Ik heb je niet langs horen komen

Wat gaaf ook, die fotoreportage van de productie van je eigen auto.
Heeeele mooie wagen hoor

Dikke proficiat voor je pa met zo'n mooie bolide.
Tot snel weer!!
Grtz
Karin
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
jongen jongen jongen wat een vette ride Kaj, denk dat je net zo blij als je vader ben met zo'n bolide in de garage
Hoop dat jullie er veel veilige kilometers mee mogen beleven en hoop het echt eens in real live te mogen bewonderen
gr.
floris

Hoop dat jullie er veel veilige kilometers mee mogen beleven en hoop het echt eens in real live te mogen bewonderen

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors