De 2 liter SD van Peet - The End
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is het verschil echt goed merkbaar? Of niet heel extreem?
En wat heb je laten veranderen allemaal?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
15% Alta Pulley + software aanpassing
Zelf onderste zaken er al opgezet
K&N paneelfilter
Milltek catback systeem
GP Intercooler
Het verschil is goed merkbaar maar ik vind het niet heel extreem aanvoelen.
Wel meer trekkracht onderin.
Daarom ben ik benieuwd wat er morgen uit de run komt.
Je bedoelt de Beek kuur ?Adrenalin Junkie schreef:Is het verschil echt goed merkbaar? Of niet heel extreem?
15% Alta Pulley + software aanpassing
Zelf onderste zaken er al opgezet
K&N paneelfilter
Milltek catback systeem
GP Intercooler
Het verschil is goed merkbaar maar ik vind het niet heel extreem aanvoelen.
Wel meer trekkracht onderin.
Daarom ben ik benieuwd wat er morgen uit de run komt.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd,
oke, ik ben ook benieuwd!
Ik ben er morgen ook, dus we zien wel wie er meer pk heeft
oke, ik ben ook benieuwd!
Ik ben er morgen ook, dus we zien wel wie er meer pk heeft

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag even naar de otomaterialenboer geweest en meteen mijn gerepareerde camera uitgeprobeerd
Met de nieuwe suctionmount op de achterruit vastgezet.
Iig geleerd dat ik niet meer in 16:9 moet opnemen want daarmee wordt het beeld op youtube vertekend.
Verder kwam ik er te laat achter dat de muziek natuurlijk ook opgenomen wordt en dan hoor je het mooie uitlaatgeluidje niet en een beetje inzoemen kon ook geen kwaad.
filmpje
Met de nieuwe suctionmount op de achterruit vastgezet.
Iig geleerd dat ik niet meer in 16:9 moet opnemen want daarmee wordt het beeld op youtube vertekend.
Verder kwam ik er te laat achter dat de muziek natuurlijk ook opgenomen wordt en dan hoor je het mooie uitlaatgeluidje niet en een beetje inzoemen kon ook geen kwaad.
filmpje
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je had die suction mount makkelijk aan de buitenkant kunnen plaatsen! haha
oh en youtube ondersteund tegenwoordig EINDELIJK breedbeeld dus 16:9 lekker aanhouden! (alleen wel aangeven als je wat upload)
Lekker geluidje wel, alleen je rijdt wel erg laag in je toeren om hem lekker open te horen gaan.
iDD..... beetje montage had ook geen kwaad gekunt
oh en youtube ondersteund tegenwoordig EINDELIJK breedbeeld dus 16:9 lekker aanhouden! (alleen wel aangeven als je wat upload)
Lekker geluidje wel, alleen je rijdt wel erg laag in je toeren om hem lekker open te horen gaan.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja goeiendag zeg.......ben geen beroepsfilmer !! zat op een landweggetje met vrouw d'rbij dus dan gaan we niet doortrekken he enne montage.......heb geen geduld om dat allemaal uit te zoeken.....komt nog wel hoor !!!!

ps toch us uitzoeken dan van dat 16:9 uploaden want ik zag nikx..... heb wel die toevoeging aan de link gezet waardoor je betere kwaliteit film krijgt maar blijft 4:3
iDarkDesign schreef:Je had die suction mount makkelijk aan de buitenkant kunnen plaatsen! haha
Ja goeiendag zeg.......ben geen beroepsfilmer !! zat op een landweggetje met vrouw d'rbij dus dan gaan we niet doortrekken he enne montage.......heb geen geduld om dat allemaal uit te zoeken.....komt nog wel hoor !!!!

ps toch us uitzoeken dan van dat 16:9 uploaden want ik zag nikx..... heb wel die toevoeging aan de link gezet waardoor je betere kwaliteit film krijgt maar blijft 4:3
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt heel luid!!
Ik neem aan dat jullie volgende week naar Renova komen?? Dat is de reden waarom ik het heb meegenomen namelijk. Zo niet, dan moeten we het ff anders afspreken.
Dank Peet voor het compliment en leuk je ook even gesproken te hebben.
marss
Nee, er is iemand speciaal voor jou langgekomen. Zijn MINI maakte een TAKKE HERRIE!!!!Che schreef:Ik heb Klaas ook gemaild, ben benieuwd waar dat aan ligtmarss schreef: @ Che, ik heb een cadeautje voor je!!!!![]()
marss
enne....kadootje voor me ...??? ben je bij Coen langsgeweest ofzo........M7 filterke?
Overigens is Peet helemaal weg van jouw Mini dus de vgl zal ook wel een witte worre !!

Ik neem aan dat jullie volgende week naar Renova komen?? Dat is de reden waarom ik het heb meegenomen namelijk. Zo niet, dan moeten we het ff anders afspreken.
Dank Peet voor het compliment en leuk je ook even gesproken te hebben.
marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aha dus dan is Mark toch nog gekomen ? Erg jammer dat ik die wagen niet heb horen/zien lopen !!!
Wij zijn er 7 december niet bij omdat we overdag pakjes moet uitpakken....hoe verzin je ut !
Maakt verder niet uit, komt wel goed op een vgl bijeenkomst of er moet iemand zijn uit het zuiden die het ding (scoop) kan meenemen.
Wij zijn er 7 december niet bij omdat we overdag pakjes moet uitpakken....hoe verzin je ut !
Maakt verder niet uit, komt wel goed op een vgl bijeenkomst of er moet iemand zijn uit het zuiden die het ding (scoop) kan meenemen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Komt wel goed met dat ding. Moet ook nog een luchtfilter van Coen krijgen dus wellicht is er iets te combineren.
Kwam Kwiebje ook niet naar Breda op 7 december? Ik tjek wel FF.
Tomme, daar had ik wel een ritje mee willen maken !!marss schreef:idd, Mark is nog langsgekomen, echter geweldig geluid!!
Komt goed, kijken wel wellicht komt er iemand vanuit het Zuiden volgende week. De 13de scheur ik door Venlo naar de grens, dus das een optie en anders een volgende bijeenkomst. Gaat goed komen![]()
marss
Komt wel goed met dat ding. Moet ook nog een luchtfilter van Coen krijgen dus wellicht is er iets te combineren.
Kwam Kwiebje ook niet naar Breda op 7 december? Ik tjek wel FF.
Onze sponsors