Thanks Maaij,
Dan kan het dus beter.. we gaan eens kijken wat te vertellen hebben.
Ragnar's Mini cooper -> !!!SOLD!!!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij gaan eens een telefoontje plegen naar ZIP maandag, want bij ons is het wel overdreven veel dat we missen.
We missen minstens 15pk en minstens 30Nm. Als ze het niet geloven, gaan we bij PPE nog eens op de bank. Als we daar nog steeds hun waardes niet halen, gaan ze er toch iets aan mogen doen!
We missen minstens 15pk en minstens 30Nm. Als ze het niet geloven, gaan we bij PPE nog eens op de bank. Als we daar nog steeds hun waardes niet halen, gaan ze er toch iets aan mogen doen!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
En gelijk hebt je. Succes in ieder geval.GeoBem007 schreef:Wij gaan eens een telefoontje plegen naar ZIP maandag, want bij ons is het wel overdreven veel dat we missen.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@GeoBem007 - Groot gelijk man!! alleen ga ik bij de Nederlandse zip een bezoekje brengen..GeoBem007 schreef:Wij gaan eens een telefoontje plegen naar ZIP maandag, want bij ons is het wel overdreven veel dat we missen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik had er zaterdag ook bij willen zijn om mijn One ook bij Beek erop te plaatsen maar ik kon helaas niet.
Auto was eerst voorzien van MTH software maar heb deze afgelopen zomer vervangen door software van Heinz. Mede omdat ik niet tevreden was met MTH software en omdat er aanpassingen waren gedaan aan de kar. Bovendien is software eerst bij dealer geupdate met aller nieuwste software en toen is software op de bank herschreven.
Motorische aanpassingen:
- UNI foam luchtfilter met hitteschild (pakket van M7 / DDMWRKS)
- M7 gemodificeerde gasklephuis (geflowd en 11,2% groter)
- Denso iridium bougies
- einddemper van Supersprint
- RVS tussenpijp (net als Supersprint 50mm)
Uiteindelijk resultaat op de bank van Heinz: 130,3 PK en 170 Nm
Auto was eerst voorzien van MTH software maar heb deze afgelopen zomer vervangen door software van Heinz. Mede omdat ik niet tevreden was met MTH software en omdat er aanpassingen waren gedaan aan de kar. Bovendien is software eerst bij dealer geupdate met aller nieuwste software en toen is software op de bank herschreven.
Motorische aanpassingen:
- UNI foam luchtfilter met hitteschild (pakket van M7 / DDMWRKS)
- M7 gemodificeerde gasklephuis (geflowd en 11,2% groter)
- Denso iridium bougies
- einddemper van Supersprint
- RVS tussenpijp (net als Supersprint 50mm)
Uiteindelijk resultaat op de bank van Heinz: 130,3 PK en 170 Nm
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
absoluut geen bling ben je niet in de war met Versace?
wie is hier stout geweest?? Als je Berthil pm poetst ie het zo weer weg
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Nee hoor in vind Armani een exclusief merk zonder hip hop goudMac Mini schreef:Tja Karin dan zal ida er wel achter zitten...![]()
maar armani. ja dan moet ik aan goud bling bling denken..
tja ik heb ringen om mijn vingers maar dat zijn zilveren..
Dus ben benieuwd naar het verhaal erachter..

wie is hier stout geweest?? Als je Berthil pm poetst ie het zo weer weg

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Pretty Cooper schreef:Nee hoor in vind Armani een exclusief merk zonder hip hop goudMac Mini schreef:Tja Karin dan zal ida er wel achter zitten...![]()
maar armani. ja dan moet ik aan goud bling bling denken..
tja ik heb ringen om mijn vingers maar dat zijn zilveren..
Dus ben benieuwd naar het verhaal erachter..absoluut geen bling ben je niet in de war met Versace?
wie is hier stout geweest?? Als je Berthil pm poetst ie het zo weer weg![]()
gr, PC

Onze sponsors