't is nog niet definitief hoor.
Maar zaterdag ff kijken of er uit kan komen om te ruilen tegen een BMW

Een quote van Clubmenneke op 22 september, dus nu net 2 maand later........Clubmenneke schreef:Haha, Met jou als mijn getuige beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet inruil of verkoop binnen 3 maanden. Ik schat zelf in op 4 jaar. Zit maar 1 probleempunt: introductie mini SUVIvo schreef:Wow, wat een gave Clubman! Erg geslaagd, die striping, velgen en bumper
! En nu niet weer na drie maanden gaan inruilen hè
.
![]()
Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op![]()
Dan is ie wel echt AF.
Heb je dit document nog ergens?? Zal vast niet onderop liggen, zolang is het nog niet geleden......Let's MINI schreef:Clubmenneke schreef:Haha, Met jou als mijn getuige beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet inruil of verkoop binnen 3 maanden. Ik schat zelf in op 4 jaar. Zit maar 1 probleempunt: introductie mini SUVIvo schreef:Wow, wat een gave Clubman! Erg geslaagd, die striping, velgen en bumper
! En nu niet weer na drie maanden gaan inruilen hè
.
![]()
Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op![]()
Dan is ie wel echt AF.
Even kopieren, plakken..En een documentje maken, kan je die ondertekenen.. hihihi.. Vindt um zelf ook super de MINI SUV..Ben benieuwd... Alle spulletjes zijn onderweg, eventjes geduld...
Krijgen we dat zwart op wit.Clubmenneke schreef:De clubman leeft nog hoor![]()
Hij siert nu de wegen in het zuidelijkste zuiden van NL.
Ik zal wel eens wat foto's van de funfer maken![]()
Deze moet ik wel langer houden.
Ik heb zeker een jaar nodig om uit te vinden wat er allemaal op zit en hoe het werkt
Onze sponsors