wasda????denizg schreef:Kan altijd nog via TNT Post he
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Aangezien het weer niet bijster goed is ben ik maar gestart met de M7 OCC inbouwen die ik gisteren van Coen heb ontvangen. Wat is het toch een mooi tankje zeg !
Nu FF bakkie koffie drinken dus tijd om alvast wat piccies te uploaden.
M7 Oil Catch Can

Hangplek....

Bestaand slangetje afgedopt

Verloopstuk dik naar dun

Half aangesloten

Alle leidingen aangesloten

Nu FF bakkie koffie drinken dus tijd om alvast wat piccies te uploaden.
M7 Oil Catch Can
Hangplek....
Bestaand slangetje afgedopt
Verloopstuk dik naar dun
Half aangesloten
Alle leidingen aangesloten
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Neejuh, er MOET niets maar dat is wel de plek waar de handleiding het over heeft. Als je voor de Mini staat is links naast de motor ook een plekje waar je um beter ziet maar daar moet nog de TSW Engine Damper komendenizg schreef:Mooi weer die foto's Che! Top!![]()
Is dat ook de plek waar ie MOET komen, of heb je die zelf uitgekozen?

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Na de Beekkuur de Mini nog niet goed kunnen uitproberen dus zojuist even de grens overgeschoten en heb een stukkie vol o de staart getrapt. Merk iig nu wel een wezenlijk verschil, man wat gaat dat ding zeg en met name het opkruipen naar het einde vd kmteller gaat nu een stuk vlugger !! Je merkt gewoon dat ie veel meer trekkracht heeft.
Heb het niet erg lang volgehouden met kale banden op nat wegdek maar was een leuk testje.
Heb het niet erg lang volgehouden met kale banden op nat wegdek maar was een leuk testje.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Verrek, klopt, jij komt ook die dag, denk dat ik dan gewoon in de loop vd ochtend kom. Kan ik wellicht nog even afkijken wat ze bij jou doen.......zou er weer appelgebak zijn ? Overigens topservice van Klaas !!!
Dat moet ik nog horen van Klaas, kon pas begin vd middag terecht maar wil eigenlijk vroeger ivm files op terugweg.marss schreef:Hoe laat? Ik ben er om 09:00 uur.Che schreef:Heb net contact gehad met Klaas en 12 december ga ik terug voor de finetuning.
marss
Verrek, klopt, jij komt ook die dag, denk dat ik dan gewoon in de loop vd ochtend kom. Kan ik wellicht nog even afkijken wat ze bij jou doen.......zou er weer appelgebak zijn ? Overigens topservice van Klaas !!!

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
idd top, ik neem wel iets mee, banketstaaf ofzo. Komt goed!!Che schreef: Dat moet ik nog horen van Klaas, kon pas begin vd middag terecht maar wil eigenlijk vroeger ivm files op terugweg.
Verrek, klopt, jij komt ook die dag, denk dat ik dan gewoon in de loop vd ochtend kom. Kan ik wellicht nog even afkijken wat ze bij jou doen.......zou er weer appelgebak zijn ? Overigens topservice van Klaas !!!![]()
marss
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Super, kreeg om 19.00 uur een mail van Klaas met mededeling dat hij geen idee had hoelang de eerste klus zou duren....jij dus !! Heb aangegeven in de loop vd ochtend te komen dus tot dan !!marss schreef:idd top, ik neem wel iets mee, banketstaaf ofzo. Komt goed!!Che schreef: Dat moet ik nog horen van Klaas, kon pas begin vd middag terecht maar wil eigenlijk vroeger ivm files op terugweg.
Verrek, klopt, jij komt ook die dag, denk dat ik dan gewoon in de loop vd ochtend kom. Kan ik wellicht nog even afkijken wat ze bij jou doen.......zou er weer appelgebak zijn ? Overigens topservice van Klaas !!!![]()
marss
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors