Fre's Mini 1
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Of gelijk wie eigenlijk ... Ben je, je gespoten scoops beu, stuur me dan ff een pm
@Smetje die lampies waren mijn eerste mod, het zou idd cleaner zijn zonder die dingen, maar ik vind ze nog altijd tof staan. Maakt het nog wat speelser allemaal.
@ The rest, thanks! doet echt deugd om al die lovende woorden te horen
Idd, wil die dingen er al lang op. Alleen is december een dure periode en dan zijn er nog es twee verjaardagen in de famillie in december ... Ik vind het ff genoeg geweest, denk dat ik gewoon wacht tot che dezijne verkooptdenizg schreef:Kroon schreef:
PS: mist alleen nog orciari's;););)
![]()
![]()
@Smetje die lampies waren mijn eerste mod, het zou idd cleaner zijn zonder die dingen, maar ik vind ze nog altijd tof staan. Maakt het nog wat speelser allemaal.
@ The rest, thanks! doet echt deugd om al die lovende woorden te horen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooie Fred!
Zelf ben ik niet zo'n fan van het in kleur spuiten van de zwarte randen, maar jouw MINI kan het erg goed hebben!
In België was de grill niet standaard chroom zoals hier in Nederland, maar chromen rand met matte lamellen. Zoals jij dat nu hebt gedaan is erg mooi!
Zelf ben ik niet zo'n fan van het in kleur spuiten van de zwarte randen, maar jouw MINI kan het erg goed hebben!
In België was de grill niet standaard chroom zoals hier in Nederland, maar chromen rand met matte lamellen. Zoals jij dat nu hebt gedaan is erg mooi!
Onze sponsors