Electromotor elektrisch portierraam defect
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb hetzelfde probleem gemerkt vandaag, mijn raam zakt ook niet meer naar beneden bij het openen van de deur.
Zal maar voor de zoveelste keer naar de dealer gaan *zucht*
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb je toevallig de accu losgehad dan moet je even resetten door de schakelaars op contact even enkele seconden omhoog te houden.crossbytje schreef:Ik heb hetzelfde probleem gemerkt vandaag, mijn raam zakt ook niet meer naar beneden bij het openen van de deur.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Hmm, geen batterij losgekoppeld, mijn alarm is wel reeds 2 keer afgegaan deze week, eenmaal zonder reden, eenmaal toen ik de koffer opende. Maar dat zal er waarschijnlijk weinig mee te maken hebben.
dus schakelaars enkele seconden omhoog houden met de deuren dicht en contact aan? Zal ik even gaan proberen.
dus schakelaars enkele seconden omhoog houden met de deuren dicht en contact aan? Zal ik even gaan proberen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hmmm, alarm dat vanzelf afgaat, is je accu dan niet langzaam aan het doodgaan ? Als ie in de zomer al slecht was merk je dat vaak in het begin van de winter. Zou ook je ramen kunnen verklaren. Wellicht even laten testen ??
crossbytje schreef:Hmm, geen batterij losgekoppeld, mijn alarm is wel reeds 2 keer afgegaan deze week, eenmaal zonder reden, eenmaal toen ik de koffer opende. Maar dat zal er waarschijnlijk weinig mee te maken hebben.
Hmmm, alarm dat vanzelf afgaat, is je accu dan niet langzaam aan het doodgaan ? Als ie in de zomer al slecht was merk je dat vaak in het begin van de winter. Zou ook je ramen kunnen verklaren. Wellicht even laten testen ??
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Zou ik vreemd vinden, hij is vorige week nog binnen geweest voor het onderhoud, dus dat zouden ze daar ook wel gezien hebben zeker? Ze hebben mij er in ieder geval voor gefactureerd.
hij is ook slechts 10 maand oud.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mij verbaast ut nix bij dealers maar probeerde ook alleen maar even mee te denken...... succes met het vinden vd oorzaak !!crossbytje schreef:Zou ik vreemd vinden, hij is vorige week nog binnen geweest voor het onderhoud, dus dat zouden ze daar ook wel gezien hebben zeker? Ze hebben mij er in ieder geval voor gefactureerd.

Laatst gewijzigd door ginoceros op 01 dec 2008, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Alle hulp is welkom! daarvoor dient een forum als dit toch. :-)
waarom woon ik toch op 25km van mijn dealer?
waarom woon ik toch op 25km van mijn dealer?
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Daar mag ik dan niet over klagen, er wordt altijd voor een vervangwagen gezorgd, en ondertussen heb ik al met bijna gans hun wagenpark gereden.jones78 schreef:Ik ken dat. Ik woon ook op 25km van mijn dealer, en het leuke is dat ze nooit een leenauto hebben.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ze kunnen mij ten vroegste op 18 december helpen, ze willen de wagen een ganse dag binnen, dus moeten ze een vervangwagen regelen en die is pas binnen 2 weken beschikbaar.
Aan de telefoon zei de receptionist dat het waarschijnlijk om een software probleem gaat en dat dit gereset moet worden. Waarschijnlijk weet het raam niet dat het al volledig dicht is en zakt het daardoor niet naar beneden.
Ze willen het niet doen terwijl ik wacht omdat ze het uitvoerig gaan testen.
Hopelijk raakt het opgelost, ondertussen weer een telg uit het wagenpark proberen.
Aan de telefoon zei de receptionist dat het waarschijnlijk om een software probleem gaat en dat dit gereset moet worden. Waarschijnlijk weet het raam niet dat het al volledig dicht is en zakt het daardoor niet naar beneden.
Ze willen het niet doen terwijl ik wacht omdat ze het uitvoerig gaan testen.
Hopelijk raakt het opgelost, ondertussen weer een telg uit het wagenpark proberen.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors