Is dat anders dan een Works onderstel?Hans schreef:Morgen gaat het AST onderstel eronder!!![]()
Iemand een bijna nieuw Works GP onderstel kopen, dempers met veren.
Hans GP
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In de bochten vindt ik dat het nog wat strakker kan (het went) maar op de vlakke wegen waar bijvoorbeeld ineens zo'n gootje zit merk je wel. Komt natuurl ijk ook door korte wielbasis.
M'n vriendin vindt m'n auto met Cooper S dempers en Koni veren al errûg stug...Hans schreef:nog 1cm lager (dan S met sportonderstel) en een stuggere afstelling.
In de bochten vindt ik dat het nog wat strakker kan (het went) maar op de vlakke wegen waar bijvoorbeeld ineens zo'n gootje zit merk je wel. Komt natuurl ijk ook door korte wielbasis.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toffe gasten bij Beek !!
en de groeten terug Hans ! Ik heb je setje vandaag gezien bij Beek. Mooi spul. Ik neem aan dat het GP onderstel niet in hoogte verstelbaar is anders had ik wel interesse.Hans schreef:Morgen gaat het AST onderstel eronder!!![]()
Iemand een bijna nieuw Works GP onderstel kopen, dempers met veren.
Toffe gasten bij Beek !!
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het zit eronder
Top! Mooi verstelbaar gelijk even uitgewogen de GP weegt incl. volle tank 1182,5 kilo.
Het setje voelt erg goed, hij duikt niet meer met remmen, voor het echte stuurwerk moet ik er even voor gaan zitten maar de weg is nat en glad, dus straks nog even proberen

Uitwegen

Iets te laag, dus weer wat hoger gezet, ivm drempels en hard remmen op het circuit, voor is nu 6mm lager en achter een kleine 2cm hij staat op 4 klikjes rondom en daar kunnen we lekker mee spelen!

Het setje voelt erg goed, hij duikt niet meer met remmen, voor het echte stuurwerk moet ik er even voor gaan zitten maar de weg is nat en glad, dus straks nog even proberen

Uitwegen

Iets te laag, dus weer wat hoger gezet, ivm drempels en hard remmen op het circuit, voor is nu 6mm lager en achter een kleine 2cm hij staat op 4 klikjes rondom en daar kunnen we lekker mee spelen!

- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor gaat die niet meer zakken, ik laat hem zo, als ik over de kerbstones knal op zandvoort zal het leuk zijn als mijn bumper erop blijf zitten
Ben net ff een rondje wezen knallen en ook even Paul (beek) laten rijden en hij is best hard, dus heb hem nu 2 tandjes zachter gezet staat nu bijna op zijn zachtst, met gewoon gebruik prima te doen, niks harder dan standaard Works, alleen diepe kuilen vermijden want die gaan gepaard met een harde knal! Lekker racy
heb nu te weinig grip door het weer (koud, vochtig en glad) want heb wel onderstuur in korte bochten, voelt wel super aan op snelle lange bochten, lekker stabiel ook met remmen en optrekken! Ben weer blij 

Ben net ff een rondje wezen knallen en ook even Paul (beek) laten rijden en hij is best hard, dus heb hem nu 2 tandjes zachter gezet staat nu bijna op zijn zachtst, met gewoon gebruik prima te doen, niks harder dan standaard Works, alleen diepe kuilen vermijden want die gaan gepaard met een harde knal! Lekker racy

- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!
Bericht
Goed nieuws!
Dus het busje wat ik had meegenomen was de goede
Ik heb exact dezelfde set en heb hem ook bijna open staan,anders word je echt helemaal gek in de auto
Veel plezier ermee iig!
Groeten,Ronald
Dus het busje wat ik had meegenomen was de goede

Ik heb exact dezelfde set en heb hem ook bijna open staan,anders word je echt helemaal gek in de auto

Veel plezier ermee iig!
Groeten,Ronald
Onze sponsors