Marss, ik hoop dat het voor je opgelost wordt door Beek, die grafiek ziet er gewoon echt niet goed uit na het tunen...
ik hou je topic zeker in de gaten!!
marss/PW CooperS!!!!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het rare is idd dat ik wel verschil merk, vooral in de hogere versnelling met lage toeren pak ie 'um iets makkelijker op. Er is dus wel iets veranderd. Ik ga de 12de gewoon terug. Ben niet van plan een pulley te laten zetten, maar ya never know!!
marss
Klopt Hans, ik heb niets hoeven te betalen, maar ik had graag betaald en geweten dat alles in orde was. Buiten mijn teleurstelling geen kwaad woord over Beek, zoals aangegeven vertrouw ik erop dat Klaas het gaat oplossen (binnen de mogelijkheden).Hans schreef:Volgens mij hoefde je ook niks te betalen bij Beek![]()
Maarre.. het blijft raar, komt goed had het er nog over vandaag met Klaas.
Merk je verschil hoe die aan het gas hangt? Enhe gewoon een pulley erbij nemen dan merk je pas echt verschil!
Het rare is idd dat ik wel verschil merk, vooral in de hogere versnelling met lage toeren pak ie 'um iets makkelijker op. Er is dus wel iets veranderd. Ik ga de 12de gewoon terug. Ben niet van plan een pulley te laten zetten, maar ya never know!!

marss
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was vandaag de bedoeling om de spaceers te plaatsen. Maar meteen bij het eerste wiel kreeg ik de torx-schroef niet los. Het torx-setje van mijn Pa, trok krom en de schroef bleef muurvast zitten. Daarna de achterbank eruit gesloopt en meteen bekleed, GP-style!!!
Met dank aan de HELPDESK in Vianen!!!!
Zo was het inmiddels, met bank plat;

Zonder bank en zonder bevestigingspunt voor de achterstegordel;

Afgewerk met bekleding;

Echt K*T dat die spacers niet geplaatst zijn, als morgen iemand een goede set torxjes mee kan nemen, dan kunnen we bij mijn garage ff de spacers erop knallen!!! Wie helpt me?
marss

Met dank aan de HELPDESK in Vianen!!!!
Zo was het inmiddels, met bank plat;

Zonder bank en zonder bevestigingspunt voor de achterstegordel;

Afgewerk met bekleding;

Echt K*T dat die spacers niet geplaatst zijn, als morgen iemand een goede set torxjes mee kan nemen, dan kunnen we bij mijn garage ff de spacers erop knallen!!! Wie helpt me?

marss
Onze sponsors