"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Coen,
* rode strip lining op je spiegels.
* rode spiegels
* rode lining op de zwarte blokjes aan de zijkant.
* zijskirts luchtinvoer middelste rood.
* spoiler ends rood..
* rode lijn om de scoop.
* rode schaduwlijn onder de 5. (vindt ik niet zo maar ik zet hem erbij)
* rode belijning om de heel auto.. je weet wel die zilvere rand die iedereen zwart maakt.. maar nu rood maken.
Niet allemaal tegelijk. kies er maar 1. of ga combineren. Het zijn maar ideen. vindt het rode randje niet misstaan. en klauwen zwart met gele letters kan ook nog steeds. maar rood kan ook. Sorry jongens ik sla door.. het is niet allemaal mooi maar het zijn ideeen tja dat krijg je als je nog aan het werk bent...
ragg
* rode strip lining op je spiegels.
* rode spiegels
* spoiler ends rood..
* rode lijn om de scoop.
* rode belijning om de heel auto.. je weet wel die zilvere rand die iedereen zwart maakt.. maar nu rood maken.
Niet allemaal tegelijk. kies er maar 1. of ga combineren. Het zijn maar ideen. vindt het rode randje niet misstaan. en klauwen zwart met gele letters kan ook nog steeds. maar rood kan ook. Sorry jongens ik sla door.. het is niet allemaal mooi maar het zijn ideeen tja dat krijg je als je nog aan het werk bent...

ragg
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oef dat wordt iets te veel van het goeie denk ...Mac Mini schreef: * rode strip lining op je spiegels.
* rode spiegels
* spoiler ends rood..
* rode lijn om de scoop.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ga morgen goeie foto's maken en dan shoppen icm rode accenten!!
Coen
rini.odette schreef:Ja, je kan je MINI beter naar Coen brengen dan naar de De Grote Beurt.mk3cooperS schreef:![]()
![]()
Nou drie dagen niet op het forum 215 pk verder, vette rims, nieuwe spoiler, in een woord "geweldig"..
Jack![]()
Sneller, mooier en verrasender.

ga morgen goeie foto's maken en dan shoppen icm rode accenten!!

Coen
Onze sponsors