Pretty Cooper schreef:turbootje schreef:Ik zit tot m'n oren in de blingetjes...maar heb nog steeds geen idee wat ik ermee ga doen![]()
![]()
Een leuke magneetbadge in blauw ofzo..
[/color]
komt goed![]()
gr, PC
Girlzzzzzzzz
- Laine
- One wheel wonder

Bericht
Prima idee, zo'n meidentopic. Eindelijk een plek om het met een gerust hart
over naaldhakken in de Mini te hebben, zonder mannencommentaar. Mannen vragen zich af hoe het mogelijk is
om met (naald-)hakken te rijden. Nou, gewoon: voet op het pedaal, hakjes op de (rubberen) mat en gas geven!
Het betere preciesiewerk. Wat is hier moeilijk aan??
over naaldhakken in de Mini te hebben, zonder mannencommentaar. Mannen vragen zich af hoe het mogelijk is
om met (naald-)hakken te rijden. Nou, gewoon: voet op het pedaal, hakjes op de (rubberen) mat en gas geven!
Het betere preciesiewerk. Wat is hier moeilijk aan??
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Ladies, een klant van mij wil ook die roze badge.. Kunnen jullie haar op het lijstje zetten.. Haar naam is Carla... Het gaat trouwens toch nog wel door toch, die badge...???? Want ik kan eigenlijks niet meer wachten...
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ladies ik zal aanstaande vrijdag naar Curacao vertrekken speciaal om voor jullie een paar tisento cabrio bedels te scoren.
Hou dit topic in de gaten want als ik de prijs weet zal ik dat hier vermelden.
Als jullie me laten weten hoeveel ik er mee moet nemen haal ik ze.
De betalingen komen na de vakantie wel, maar o wee als ik moet wachten op mijn geld
Dus dames de hand op de knip en geen kleding meer kopen want jullie hebben toch al genoeg zooi in de kast liggen!!!
gr.
floris
De betalingen komen na de vakantie wel, maar o wee als ik moet wachten op mijn geld
Dus dames de hand op de knip en geen kleding meer kopen want jullie hebben toch al genoeg zooi in de kast liggen!!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

FLORIS GEWELDIG!!!!!
Veel plezier!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
florisvandam schreef:ladies ik zal aanstaande vrijdag naar Curacao vertrekken speciaal om voor jullie een paar tisento cabrio bedels te scoren.
De betalingen komen na de vakantie wel, maar o wee als ik moet wachten op mijn geld![]()
![]()
gr.
floris

FLORIS GEWELDIG!!!!!Veel plezier!!!!
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Goed plan!!:yeah:
gr, PC

Ja ik zat het net de denkenBlont-007 schreef:turbootje schreef:uhhh... Ida, ik heb Tinkelbel opgenomen...dus, mocht je hem willen kijken (en andere disney fans??)... you is welcome!!
Jaaaaaaaaaaaa natuurlijk wil ik komen kijken, gezellie, binnenkort ff afspreken!![]()
Kenne we gelijk al wat blingen.
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ik vind het zo al super!!!
gr, PC

Blont-007 schreef:Hoe gaat tie van jou Pretty, die van mij heeft al 1 wiel!![]()
Ik vind het zo al super!!!
gr, PC

Onze sponsors