Zijn er hier nog mensen die xenon kitjes willen of nodig hebben???
Ik wil wel een partijtje over laten komen,
en het gaat dan om super-slim ballast kastjes ( 5.6*5.6*0.8cm)
dus die ook gewoon passen achter t lampje van de mini....
de kosten van bovenstaand modelletje xenon, met verzending en de hele zooi erbij ongeveer 70-80 euri.
Hoe meer mensen hoe goedkoper het word natuurlijk.... als er maar genoeg besteld word denk ik zelfs onder
de 70 terecht te kunnen komen....
Voor de gewone welbekende xenon kits, met gewone ballasten....die gaan uiteindelijk ongeveer op de 55-65 euro zitten...
Lijkt mij niet hele hoge prijzen....
Dus eeeeeeeh.......
tjah....is hier interesse, want voor 2 kitjes kan ik het beter gewoon bij de lokale auto accesoire boer gaan....(prijstechnisch)
Met dit bedrijf heb ik tot nog toe alleen maar goeie ervaringen, fabriek heb ik een paar jaar terug bezocht, altijd goeie handel mee gedaan...
goeie service etc....dus...
Xenon kitjes
- poeptus
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik zou ook wel graag xenon in me mini willen maar wat houden deze kitjes precies in.
Als ik die kitjes bestel via deze groupbuy wil dat dan zeggen dat ik voor een paar tientjes xenon heb, en is dit dan makkelijk zelf in te bouwen. (ben niet zo heel handig klein beetje maar).
Als dit zo is doe ik zeker mee.
Als ik die kitjes bestel via deze groupbuy wil dat dan zeggen dat ik voor een paar tientjes xenon heb, en is dit dan makkelijk zelf in te bouwen. (ben niet zo heel handig klein beetje maar).
Als dit zo is doe ik zeker mee.
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
huidige lampje eruit, nieuwe lampje erin.
het stekkertje dat normaal aan je lamp zit, gaat vast aan een module.
dit draadje loopt dus naar buiten de unit.
van de module loopt er dan een kabeltje naar n ballast, die je in de buurt
van de lamp plaatst, draadje naar binnen, en je hebt xenon lampjes
(het plaatsen van de ballast doe je bij mini achter de koplamp unit.
daarom ben ik ook op zoek naar een xenon kit waarvan de ballasten dermate klein zijn, dat het daar past..)
het stekkertje dat normaal aan je lamp zit, gaat vast aan een module.
dit draadje loopt dus naar buiten de unit.
van de module loopt er dan een kabeltje naar n ballast, die je in de buurt
van de lamp plaatst, draadje naar binnen, en je hebt xenon lampjes

(het plaatsen van de ballast doe je bij mini achter de koplamp unit.
daarom ben ik ook op zoek naar een xenon kit waarvan de ballasten dermate klein zijn, dat het daar past..)
- JPPR
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik wil ook meedoen.
Bij vorige groupbuys is er een en ander verkeerd gegaan doordat ik geen trigger kreeg om te betalen (en het topic niet goed genoeg in de gaten hield).
Ik neem aan dat er een PM komt wanneer er betaald moet worden?
groet,
Jasper
Bij vorige groupbuys is er een en ander verkeerd gegaan doordat ik geen trigger kreeg om te betalen (en het topic niet goed genoeg in de gaten hield).
Ik neem aan dat er een PM komt wanneer er betaald moet worden?
groet,
Jasper
Huge cars are only meant for compensation....
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
1. WoK (x2)
2. Red Devil
3. poeptus
4. JPPR
totaal 5
PM zal er dan wel aankomen...met de uiteindelijke kosten
(sowieso goedkoper dan de 200 euro dat ze hier dr voor vragen...belachelijk gewoon)
als het een tijdje stil word aan deze kant van de groupbuy, omdat iedereen t wel gezien heeft....dan zal ik het inkopen....tis bij 1 nl al goedkoper dan hier in NL
2. Red Devil
3. poeptus
4. JPPR
totaal 5
PM zal er dan wel aankomen...met de uiteindelijke kosten
(sowieso goedkoper dan de 200 euro dat ze hier dr voor vragen...belachelijk gewoon)
als het een tijdje stil word aan deze kant van de groupbuy, omdat iedereen t wel gezien heeft....dan zal ik het inkopen....tis bij 1 nl al goedkoper dan hier in NL

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wil er ook wel kopen voor de Caterham, heb ook super kleine balasten nodig zodat ze in de koplamp passen... Ik heb wel H4 nodig... als dat kan, ben ik mee... Ik zou ze graag asap hebben dus op voorwaarde dat de GB nog deze maand rond is doe ik mee
Heb je link ofzo van het product?
Ik heb er ook ontzettend veel te koop gezien op de Moto Show in Essen... had alleen geen geld bij... ging daar ook van 70-150€...

Heb je link ofzo van het product?
Ik heb er ook ontzettend veel te koop gezien op de Moto Show in Essen... had alleen geen geld bij... ging daar ook van 70-150€...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors