
Beek R56/R55 Tuning
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
En zo gaat dat NaZGuLL. Als je geen dynorun had gedaan, had je het niet geweten en was je gewoon doorgereden. Bovendien. wat? een nieuwe betere map? Krijg je nu 220pk? Of krijg je nu de beloofde aantal pks'? Wat is er dan beter aan? Dan zat er geen goede file in? Kortom, klopt weer niet. En ga zo maar door.
Nee, tunen is een specialisme. Daar ben ik na al die jaren wel uit. Ben blij dat Beek zoveel kennis heeft opgedaan. Niets blaterverhalen maar ze doen gewoon hun werk. Enzo zijn er trouwens natuurlijk meer. Ik rijd geen Cooper S meer maar een 135i. Die heb ik door AC Schnizter laten tunen in Aken (motormanagement, uitlaatlijn en onderstel). Ja, is duurder dan zipperpipper
maar wat een professionals zijn dat. Je betaalt wat
, maar je krijgt ook wat
. Complete topklasse. Een marketing en moneydriven organisatie als Zippertuners is misleidend en gewone mensen trappen daar in. En dat laatste vind ik verkeerd.
Nee, tunen is een specialisme. Daar ben ik na al die jaren wel uit. Ben blij dat Beek zoveel kennis heeft opgedaan. Niets blaterverhalen maar ze doen gewoon hun werk. Enzo zijn er trouwens natuurlijk meer. Ik rijd geen Cooper S meer maar een 135i. Die heb ik door AC Schnizter laten tunen in Aken (motormanagement, uitlaatlijn en onderstel). Ja, is duurder dan zipperpipper




Veel rijplezier!
- tirex
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Poederlee
Bericht
Ben benieuwt voor morgen dan...
William Blake schreef:idd, beter kan haast niet..raven14 schreef:Je hebt ook banken die het vermogen aan de krukas meten. Zij meten een negatief koppel op de rollenbank door de vertraging te meten met de koppeling ingeduwd, en kunnen aldus het vermogensverlies in de transmissie berekenen. Waar ik mijn vermogenstest heb gedaan, gebeurt dat zo, en dat daarenboven gecorrigeerd voor de klimaatsomstandigheden door het ingebouwde weerstation, zodat alles volgens DIN normen kan worden opgegeven.
PPE heeft er zo eentje
DIN pk's zijn overigens de enigste 'juiste'
Ben benieuwt voor morgen dan...

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
hoeveel km heeft je kar?
ik schat op een 195 pk.. het is bewezen dat die grote IC niet ZO veel doet (max 5 pk in 't beste geval) en een full-Alta uitlaat zal ook max 10 pk er bij doen..
maar dat is niet altijd cumulatief..
ik ben benieuwd!
ik schat op een 195 pk.. het is bewezen dat die grote IC niet ZO veel doet (max 5 pk in 't beste geval) en een full-Alta uitlaat zal ook max 10 pk er bij doen..
maar dat is niet altijd cumulatief..
ik ben benieuwd!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
Bericht
195PK na tuning?William Blake schreef:hoeveel km heeft je kar?
ik schat op een 195 pk.. het is bewezen dat die grote IC niet ZO veel doet (max 5 pk in 't beste geval) en een full-Alta uitlaat zal ook max 10 pk er bij doen..
maar dat is niet altijd cumulatief..
ik ben benieuwd!


- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat ding werkt perfect!!
Hoe kom je hierbij?? Tijdens de rollenbankdag was het verschil tussen een standaard Beek software Mini en een Beek IC & software Mini 12pk!! (maaij even buiten gelaten maar die wordt vandaag aangepakt) met IC heeft een R55/R56 225pk!William Blake schreef:hoeveel km heeft je kar?
ik schat op een 195 pk.. het is bewezen dat die grote IC niet ZO veel doet (max 5 pk in 't beste geval)
maar dat is niet altijd cumulatief..
ik ben benieuwd!
Dat ding werkt perfect!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
(of was dat gewoon utrecht bij de hoefa?!
)
heb je je bmw in aken laten tunen net als dat je je mini in zwitserland hebt laten tunen???Ferdinand schreef:En zo gaat dat NaZGuLL. Als je geen dynorun had gedaan, had je het niet geweten en was je gewoon doorgereden. Bovendien. wat? een nieuwe betere map? Krijg je nu 220pk? Of krijg je nu de beloofde aantal pks'? Wat is er dan beter aan? Dan zat er geen goede file in? Kortom, klopt weer niet. En ga zo maar door.
Nee, tunen is een specialisme. Daar ben ik na al die jaren wel uit. Ben blij dat Beek zoveel kennis heeft opgedaan. Niets blaterverhalen maar ze doen gewoon hun werk. Enzo zijn er trouwens natuurlijk meer. Ik rijd geen Cooper S meer maar een 135i. Die heb ik door AC Schnizter laten tunen in Aken (motormanagement, uitlaatlijn en onderstel). Ja, is duurder dan zipperpippermaar wat een professionals zijn dat. Je betaalt wat
![]()
, maar je krijgt ook wat
. Complete topklasse. Een marketing en moneydriven organisatie als Zippertuners is misleidend en gewone mensen trappen daar in. En dat laatste vind ik verkeerd.
(of was dat gewoon utrecht bij de hoefa?!

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Bericht
Niemand een antwoord?320d touring schreef:Ben ik ook benieuwd naar !snans schreef:die aktie van 285 euro, geldt die enkel morgen, of kan dat de komende week ook nog ?
Is de stage 2 qua software nog anders dan stage 1 ? (Alta intercooler zit er n.l. al op)
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry even gemist.. aktie was alleen zaterdag!
De software is volgens mij hetzelfde maar weet het niet zeker dan zal je Beek even moeten mailen erover.
Als je de intercooler al heb zal je 225pk moeten hebben probeer wel te regelen dat die direkt de rollenbank op kan (€60,- meer) mocht er iets mis zijn kunnen ze dat direkt aanpassen.
De software is volgens mij hetzelfde maar weet het niet zeker dan zal je Beek even moeten mailen erover.
Als je de intercooler al heb zal je 225pk moeten hebben probeer wel te regelen dat die direkt de rollenbank op kan (€60,- meer) mocht er iets mis zijn kunnen ze dat direkt aanpassen.
Onze sponsors