Doe dat maarZal Klaas nog ff bellen of de datum wel klopt...![]()
![]()

Ik heb dit serieus nog gevraagd, maar natuurlijk mag dit nietChe schreef:Kon je geen kopie vh filmpje krijgen? leuk voor de verzameling..Maaij schreef:Dat onnodig links rijden was ik dus niet mee eens.
Er zat ook helemaal geen auto achter mij, maar goed. Je kan er toch niks aan doen
Ze hadden alles wel opgenomen. Ik moest in de auto de beelden terug kijken. Helaas geen camera van wegmisbruikers bij![]()
Kreeg nog wel een leuke opmerking van de politie:Is dat een echte MINI Cooper S Works? Geen wonder dat je te snel reed, wel een mooie auto
das van zaterdag!!!Che schreef:hebben ze dat er vandaag uitgekregen of is dit de uitdraai van zaterdag ?Maaij schreef:Voor de geïnteresseerde:
209PK en 290Nm koppel
Gelukkig is dit van zaterdag. Is nog minder dan ik dacht. Ze zeiden 215PKChe schreef:hebben ze dat er vandaag uitgekregen of is dit de uitdraai van zaterdag ?Maaij schreef:Voor de geïnteresseerde:
209PK en 290Nm koppel
Dit zal niet worden gehaald. Ik hoop 220+PK en 330Nm koppeljaja Maaij.. ik hoop van u 230pk & 350nm......![]()
ik duim voor u... (jij toch ook voor mij)
Gr.M
Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Hou ons op de hoogte!GregBem schreef:Ow ja dat is balen zeg...![]()
Voor 1x dat het mij niet overkomt...
Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen met jou peekaas...![]()
Ik ga morgen eens naar ZIP bellen...![]()
Greg
Geef ze een soortgelijke uitdraai van een standaard mini, dan zwijgen ze welGregBem schreef:'ING. Pascal' van ZIP was beetje verontwaardigd... lol...![]()
Hij zei dat hij eens ging nakijken waar dat aan kon liggen...
Ging me op de hoogte houden...![]()
Er kwam wel het excuus dat we niet wisten hoeveel hij voordien had, en dat ze enkel de extra pk in verschil bijtellen... maja, das kwatch e!
Jij nog geen nieuws?
CooperS-lightningblue schreef:Nette uitdraai Dhr. Maaij
Zie pagina terugCurvy schreef:Maaij, ben je al terug bij Beek geweest??? Ik ben benieuwd!
230PK en 330NM moet lukken!
Grtz.
Curvy
Wat een verhaal weer. Doet me weer aan MTH denkenGregBem schreef:'ING. Pascal' van ZIP was beetje verontwaardigd... lol...![]()
Hij zei dat hij eens ging nakijken waar dat aan kon liggen...
Ging me op de hoogte houden...![]()
Er kwam wel het excuus dat we niet wisten hoeveel hij voordien had, en dat ze enkel de extra pk in verschil bijtellen... maja, das kwatch e!
Jij nog geen nieuws?
Onze sponsors