Hans GP
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn GP staat in de showroom.. samen met nog een GP
nr GP1630, deze gaat volgende week al rijden.. dus als jullie 2 GP's bijelkaar willen zien.. dan moet je zo snel mogelijk naar mini Dubbelsteyn in dordrecht.. enhe.. GP1392 zit op slot
Prop gelijk even een flyer achter zijn ruiterwissers.. (Bij GP1630 natuurlijk)
Haha.. nog een berichtje uit 2006, toen zal ik nummer GP1392 krijgen maar dat werd natuurlijk GP1630

Haha.. nog een berichtje uit 2006, toen zal ik nummer GP1392 krijgen maar dat werd natuurlijk GP1630

Laatst gewijzigd door Hans op 24 jul 2008, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Ik ben echt zooooooo benieuwd!!!
Wij gaan morgen meteen kijken!! Mike heeft er een halve vrije dag voor genomen!!Hans schreef:Mijn GP staat in de showroom.. samen met nog een GPnr GP1630, deze gaat volgende week al rijden.. dus als jullie 2 GP's bijelkaar willen zien.. dan moet je zo snel mogelijk naar mini Dubbelsteyn in dordrecht.. enhe.. GP1392 zit op slot
Prop gelijk even een flyer achter zijn ruiterwissers.. (Bij GP1630 natuurlijk)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht

Misschien mag je hem wel starten
Ik denk dat we daar rond 2 uur zijnHans schreef:misschien kom ik ook nog effe kijken.. hoe laat gaan jullie?

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijk me heel gaaf om die twee GP,s te zien staan
Mmmm misschien kom ik ook nog wel even kijkje nemenMarjoleinART schreef:Ik denk dat we daar rond 2 uur zijnHans schreef:misschien kom ik ook nog effe kijken.. hoe laat gaan jullie?

Onze sponsors