Bij timmermans duitsland.Hans schreef:Ik zoek alvast een JCW strutbrace voor mijn GP, weet iemand waar je die voor weinig kan kopen..?
Misschien kan ik hem wel voor je meenemen als ik mijn remset ga ophalen!
Remset is in aantocht, ik wacht nog op een mailtje van benito.Hans schreef:Aha, heb je toch een works setje besteld?! wanneer ga die ophalen want er liggen ook nog wat zijskirts van diverse mensen hier..![]()
Ik zal benito een mailtje sturen voor de prijs van een JCW strut brace.. misschien weer een groupsbuy?
Heb de JCW strutbrace bij Timmermans gekocht en was toen €150, maar was wel tijdens de strahlung purHans schreef:Aha, heb je toch een works setje besteld?! wanneer ga die ophalen want er liggen ook nog wat zijskirts van diverse mensen hier..![]()
Ik zal benito een mailtje sturen voor de prijs van een JCW strut brace.. misschien weer een groupsbuy?
Marjolein en ik hebben wellicht ook interesse in een JCW strut brace. Zeker nu wel aan het sparen zij voor een Works kit moet de strut brace wel erop kunnenHans schreef:Aha, heb je toch een works setje besteld?! wanneer ga die ophalen want er liggen ook nog wat zijskirts van diverse mensen hier..![]()
En wat denk je van een paar betere ankers !FastBunny schreef:Marjolein en ik hebben wellicht ook interesse in een JCW strut brace. Zeker nu wel aan het sparen zij voor een Works kit moet de strut brace wel erop kunnenHans schreef:Aha, heb je toch een works setje besteld?! wanneer ga die ophalen want er liggen ook nog wat zijskirts van diverse mensen hier..![]()
Dat hangt er maar vanaf wat je wilt.Raymond schreef:Braspenning Racing schreef:Wij hebben ze eventueel ook van Wiechers.Verkoper.... Wat hebben jullie nog meer voor weinig
Onze sponsors