gr.M
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
, ik hoop vrijdag ook met een dergelijk gevoel weg te rijden bij Beek!!!!
Goed dat alles weer in orde is!!!
marss
Maaij schreef: Wat ben ik blij mijn MINI terug te hebben
De MINI is ook uitgelijnd en uitgewogen. Rijdt nu echt veel beter! Extra vermogen is ook goed te merken dus ik ben happy
Goed dat alles weer in orde is!!!
marss
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Men onderschat het effect van een goede uitlijning én uitwegen.
Als men regelmatig echt vol door een bocht gaat voel je echt het verschil heb ik zelf ook gemerkt. Als je daarbij een goed uitgebalanceerd onderstel met strutbraces e.d. hebt kan er niet zo veel gebeuren, die van mij glijd van mij op 4 wielen nu naar buiten en is makkelijk op te vangen. Geen 'hairy moments' dus door een plotseling uitbrekende achterkant
Als men regelmatig echt vol door een bocht gaat voel je echt het verschil heb ik zelf ook gemerkt. Als je daarbij een goed uitgebalanceerd onderstel met strutbraces e.d. hebt kan er niet zo veel gebeuren, die van mij glijd van mij op 4 wielen nu naar buiten en is makkelijk op te vangen. Geen 'hairy moments' dus door een plotseling uitbrekende achterkant
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Ook had ik nog nooit gehoord van uitwegen totdat ik het topic van Hans heb gezien. Als we toch bezig zijn, dan maar gelijk goed
Ik had echt niet verwacht dat het verschil zo groot is. 2 weken terug heeft mijn MINI een servicebeurt gehad. Ze hadden ook de banden gemeten. Rechts was ongeveer 2mm meer versleten. Daarom maar bij Beek laten uitlijnenBerthil schreef:Men onderschat het effect van een goede uitlijning én uitwegen.
Ook had ik nog nooit gehoord van uitwegen totdat ik het topic van Hans heb gezien. Als we toch bezig zijn, dan maar gelijk goed
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb voor uitlijnen en uitwegen 175 Euro betaald in Duitsland.
75 kg op de bestuurderstoel voor het beste rsultaat.
Het dak staat nu exact waterpas maar alleen als ik er in zit.
Was wel bij iemand die normaliter alleen aan Porsches werkt, misschien dat het ergens anders goedkoper kan.

75 kg op de bestuurderstoel voor het beste rsultaat.
Het dak staat nu exact waterpas maar alleen als ik er in zit.
Was wel bij iemand die normaliter alleen aan Porsches werkt, misschien dat het ergens anders goedkoper kan.

Onze sponsors