marss/PW CooperS!!!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 18:39

jbcola schreef:Torx om je wielen vast te zetten?? :?
vroeg ik me ook al af......heb wel een torx slagset maar ben er morgen niet bij... we zien elkaar wel a.s. vrijdag.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 18:40

@ Jbcola, wat denk jij? :s , :mrgreen: !! Nee, om de 16mm spacer vast te zetten. In dat ding waar je velgmoeren ingedraaid zitten, zit ook één torx-schroef. Deze kun je eruit draaien, spacer plaatsen en met bijgeleverde torx vastzetten. Vervolgens kun je heel makkelijk de velg erop leggen en met de verlengde bouten vastzetten. :wink:

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 18:46

marss schreef:@ Jbcola, wat denk jij? :s , :mrgreen: !! Nee, om de 16mm spacer vast te zetten. In dat ding waar je velgmoeren ingedraaid zitten, zit ook één torx-schroef. Deze kun je eruit draaien, spacer plaatsen en met bijgeleverde torx vastzetten. Vervolgens kun je heel makkelijk de velg erop leggen en met de verlengde bouten vastzetten. :wink:

marss
o die.......lastig ding als ie vast zit.....vgl mij is ie bij Frankie destijds zelfs afgebroken..... heb de mijne met wisselen vd schijven ingevet met keramisch kopervet.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 18:48

Che schreef:vgl mij is ie bij Frankie destijds zelfs afgebroken.....

dit wil ik helemaal niet lezen!!!!

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 18:50

marss schreef:
Che schreef:vgl mij is ie bij Frankie destijds zelfs afgebroken.....

dit wil ik helemaal niet lezen!!!!

marss

hahaha..... mijn bankje en rugleuningen zijn er vandaag trouwens ook uitgegaan (definitief).
als ik vrijdag iets mee moet nemen laat je maar iets weten maar bij Beek kunnen ze je ook wel FF hiermee helpen toch ?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

06 dec 2008, 18:55

Ik ga morgen op de parkeerplaats bij Renova klussen :)

Krik en sleutel neem ik mee. Je mag het natuurlijk ook gebruiken :)
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 18:56

Che schreef:
hahaha..... mijn bankje en rugleuningen zijn er vandaag trouwens ook uitgegaan (definitief).
als ik vrijdag iets mee moet nemen laat je maar iets weten maar bij Beek kunnen ze je ook wel FF hiermee helpen toch ?
8) , ook al afgewerkt? Heb je het gelijkvloers gemaakt? Hoe?

Ik knal vrijdag mijn winterbanden achterin. Nadat de MINI op de bank heeft gestaan, gooi ik de winterbanden bij Beek erop. Mocht ik morgen niemand vinden met de juiste torx, dan ga ik ook dat bij Beek proberen. Dus als je me wil helpen en je heb gereedschap,mag je dat absoluut meenemen :wink: !!

Oja, met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd een face-lift engine damper. Als je wil helpen om die te monteren dan ben ik ERRUG blij!!!

marss
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 18:57

Maaij schreef:Ik ga morgen op de parkeerplaats bij Renova klussen :)

welke sleutel?

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 19:02

marss schreef:
Che schreef:
8) , ook al afgewerkt? Heb je het gelijkvloers gemaakt? Hoe?

Ik knal vrijdag mijn winterbanden achterin. Nadat de MINI op de bank heeft gestaan, gooi ik de winterbanden bij Beek erop. Mocht ik morgen niemand vinden met de juiste torx, dan ga ik ook dat bij Beek proberen. Dus als je me wil helpen en je heb gereedschap,mag je dat absoluut meenemen :wink: !!

Oja, met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd een face-lift engine damper. Als je wil helpen om die te monteren dan ben ik ERRUG blij!!!

marss
Afwerking ga ik vgl weekend mee beginnen, idd gelijkvloers maar vanaf het midden. Ik heb vanwege Beek ook alleen nog maar op de achterwielen de winterbanden gemonteerd, gewoon op de 17 inch S spokes.
Ik wil/kan je vrijdag wel helpen met monteren vd damper als hij dan binnen is.
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:05

marss gaat GP style... I love it.. :wink:

nu rijden er hier al 3 rond opt forum... :lachuh

ziet er goed uit Dude..

tot morgen he.. :wink:

Gr.M
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:06

8)

marss
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:08

Thnx Mario, ik heb het meteen afgewerkt en vind het er eigenlijk prima uitzien. Wellicht laat ik het wel een tijdje zo :mrgreen: !!

Je bent er morgen bij 8) , ik geloof dat ik ff een stukkie met je mee wil rijden. Vrees alleen dat ik niet de enige ben :mrgreen:

marss

O ja, nog een mod gedaan gisteren, nieuwe ruitenwissers vóór, de BOSCH A450S!! Sluit aan één kant niet helemaal compleet aan, maar ze wissen wel lekker!!!
Laatst gewijzigd door marss op 06 dec 2008, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

06 dec 2008, 19:10

marss schreef:
Maaij schreef:Ik ga morgen op de parkeerplaats bij Renova klussen :)

welke sleutel?

marss
Torx toch ;)

Welke maat? Ik ben bang dat die van mij ook niet sterk genoeg is, maar je mag het proberen.
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:10

marss schreef:Thnx Mario, ik heb het meteen afgewerkt en vind het er eigenlijk prima uitzien. Wellicht laat ik het wel een tijdje zo :mrgreen: !!

Je bent er morgen bij 8) , ik geloof dat ik ff een stukkie met je mee wil rijden. Vrees alleen dat ik niet de enige ben :mrgreen:

marss

Haha.. heb mijn 2 vrouwtjes bij hè..

ge hoort mij wel afkomen.. is dat niet genoeg :lachuh :lachuh

Gr.M
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:12

Maaij schreef:Torx toch ;)

Welke maat? Ik ben bang dat die van mij ook niet sterk genoeg is, maar je mag het proberen.
8) , ik neem ook wel een krikje mee en een momentsleutel. Zo vet zijn als het zou lukken!! Geen idee welke maat, maar groot!!! Het was de grootste torx die ik had.

@ Mario; we zien/horen je wel verschijnen :wink:

marss

Terug naar “Show your ride”