De 2 liter SD van Peet - The End

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 dec 2008, 19:21

Maaij schreef:
Che schreef:vrijdag de M7 Cai weer terugplaatsen en dan ben ik onder kap voorlopig wel uitgemod .................... denk ik.
Zal ik maar niet te snel roepen ;)

...... shhhhtt .......... eerst maar eens een schroefset en tarox rempartij aan de voorzijde om al die PK's in bedwang te houden.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

02 dec 2008, 19:23

Wat kreeg je er zaterdag uit. 201PK toch? Wat hoopt je na het finetunen te krijgen?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 dec 2008, 19:29

Maaij schreef:Wat kreeg je er zaterdag uit. 201PK toch? Wat hoopt je na het finetunen te krijgen?
199 PK als ik naar het excel bestand kijk. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat er nog veel uit komt maar hoop boven 205 PK uit te komen.
Om allerlei andere zaken uit te sluiten zet ik er vrijdag nog Works bougies in die gewoon bij Heuts te krijgen zijn en ik probeer voor die tijd nog een aantal keren bij Schmacks octaan 100 te tanken.
Wellicht dat de TSW demper ook nog een beetje helpt om iets meer vermogen op de wielen over te brengen.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 dec 2008, 19:36

Engine damper is binnen en de scoop van Zijlboot.
M7 luchtfilter zal dan morgen wel binnenkomen.
Heb vanavond ook voor de eerste keer de "racing" benzine van Shell met octaan 100 getankt en hoop dat voor vgl week nog 2 keer te kunnen doen.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

03 dec 2008, 19:39

Che schreef: hoop dat voor vgl week nog 2 keer te kunnen doen.
:s :s :s

Hopen op 2x tanken in 1 week ;) :mrgreen:

Ben benieuwd! 8)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 dec 2008, 19:41

Maaij schreef:
Che schreef: hoop dat voor vgl week nog 2 keer te kunnen doen.
:s :s :s

Hopen op 2x tanken in 1 week ;) :mrgreen:

Ben benieuwd! 8)

hahaha...toen ik ut opschreef bedacht ik me ook dat dit de eerste keer is dat ik zsm achter elkaar de tank wil leegrijden.
heb jij al iets van Beek vernomen??
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 dec 2008, 17:48

Klote regen ! Vandaag niet verder gekomen dan het verwijderen vd achterbank en rugleuning en aanpassen van de binnenring vd M7 CAI zodat de filter die vandaag eindelijk is binnengekomen er nooit meer afschiet.
Als iemand foto's heeft van vlakke vloertjes achterin de Mini hou ik me aanbevolen.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 18:54

Vandaag eindelijk de M7 CAI weer teruggeplaatst en wat is het toch een heeeeerlijk geluidje dan he !
De Milltek hoor je nog beter nu de achterbank en rugleuningen eruit zijn. Vgl weekend ga ik aan een vloertje werken en er moet dus ook een strut inkomen op termijn.
Verder de Works bougies gemonteerd en de brackets vd enginedamper.......we vieren morgen pas sinterklaas en bij wijze van grap krijgt Peet een TSW damper......ze weet denk ik niet eens wat uit is !!!!!
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:01

8) , klinkt echt super, heb vandaag precies het zelfde gehoord :mrgreen: !!

Mocht je ooit een strut voor een goede prijs op de kop weten te tikken, denk aan mij!!! Ik heb al zitten denken om zo'n ding zelf te gaan maken. Eigen lijk gewoon een cusco kopiëren, who cares? Voor mij hoeft er geen carbon om te zitten, gewoon zwart spuiten vind ik ook prima!! :wink: Het gaat me om het effect.

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 19:05

marss schreef:8) , klinkt echt super, heb vandaag precies het zelfde gehoord :mrgreen: !!

Mocht je ooit een strut voor een goede prijs op de kop weten te tikken, denk aan mij!!! Ik heb al zitten denken om zo'n ding zelf te gaan maken. Eigen lijk gewoon een cusco kopiëren, who cares? Voor mij hoeft er geen carbon om te zitten, gewoon zwart spuiten vind ik ook prima!! :wink: Het gaat me om het effect.

marss
Heb op ut Duitse forum een rvs strut gezien die eruit ziet als mijn jcw strut onder de motorkap en die zal het ook gaan worden achterin. Weet alleen niet meer of het een eigenbouw was of merk. Zal um nog us FF op gaan zoeken.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 19:11

Hier staat ie :

Hinten Domstrebe R53

Hmmm....vgl mij is het een eigenbouw. Zal us gaan nadenken om er zelf een te maken, kan niet zo moeilijk zijn, zou zelfs nog wel in RVS kunnen denk ik.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:26

Lijkt me idd een eigenbouw, maar niet slecht uitgevoerd. Volgens mij zo uitgevoerd dat de stoelen (moet je die wel hebben) gewoon in normale posite geklapt kunnen worden.

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 19:30

marss schreef:Lijkt me idd een eigenbouw, maar niet slecht uitgevoerd. Volgens mij zo uitgevoerd dat de stoelen (moet je die wel hebben) gewoon in normale posite geklapt kunnen worden.

marss
Klopt, heb de cusco ook eens bekeken en vindt de prijzen allemaal wel errug hoog dus ik zal de komende maanden zelf us wat gaan stoeien. Mijn broertje is kunstenaar en heeft diverse lasapparaten en metaal bewerkingsmachines staan waarmee ik ook al menig uitlaten voor motoren heb aangepast. Hopelijk kan ik voor niet al teveel geld een mooi exemplaar maken dat ook voor anderen interessant is.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2008, 19:34

Che schreef:Klopt, heb de cusco ook eens bekeken en vindt de prijzen allemaal wel errug hoog dus ik zal de komende maanden zelf us wat gaan stoeien. Mijn broertje is kunstenaar en heeft diverse lasapparaten en metaal bewerkingsmachines staan waarmee ik ook al menig uitlaten voor motoren heb aangepast. Hopelijk kan ik voor niet al teveel geld een mooi exemplaar maken dat ook voor anderen interessant is.
In dat geval hou ik me aanbevolen!! Als je iets hebt waarmee je de stuntjes kunt vouwen en je kunt vervolgens de stuntjes goed aan de buis bevestigen (met afstelmogelijkheden), dan kom je een heel eind!! Ben het met je eens, die zijn absurt duur!!

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2008, 19:43

marss schreef:
Che schreef:Klopt, heb de cusco ook eens bekeken en vindt de prijzen allemaal wel errug hoog dus ik zal de komende maanden zelf us wat gaan stoeien. Mijn broertje is kunstenaar en heeft diverse lasapparaten en metaal bewerkingsmachines staan waarmee ik ook al menig uitlaten voor motoren heb aangepast. Hopelijk kan ik voor niet al teveel geld een mooi exemplaar maken dat ook voor anderen interessant is.
In dat geval hou ik me aanbevolen!! Als je iets hebt waarmee je de stuntjes kunt vouwen en je kunt vervolgens de stuntjes goed aan de buis bevestigen (met afstelmogelijkheden), dan kom je een heel eind!! Ben het met je eens, die zijn absurt duur!!

marss
Vgl mij heeft hij een adresje waar hij regelmatig spul laat watersnijden dus daar zou een hele lading steuntjes mee gemaakt kunnen worden want rechts en links zijn identiek. Dan nog een zetbankje maar dat afstelbare maakt het weer wat lastiger, de cusco is vgl mij ook niet afstelbaar ?

Terug naar “Show your ride”