Ja ik denk dat ik dan morgen ook ga! Ben bere benieuwd!
@Hans: kom je ook??? Gezelligheid!
@MarjoleinART: 14.00??
Hans GP
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Ja ja ja, wij zijn zeker van de partij!!!!!!!! Gezellig!!CooperS-indiblue schreef:Ja ik denk dat ik dan morgen ook ga! Ben bere benieuwd!
@Hans: kom je ook??? Gezelligheid!
@MarjoleinART: 14.00??

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo ben net terug van uit Dordrecht
Was weer gezelllie druk om bij de GP van Hans te gaan kijken
Maar hij is in echt helemaal geweldig moet ik zeggen om te
Hans was alleen even in overleg welke GP NR..van hem was
maar uit eindelijk was de GP 1630 het mooist hihihi

Hans echt mega mooie GP

Was weer gezelllie druk om bij de GP van Hans te gaan kijken

Maar hij is in echt helemaal geweldig moet ik zeggen om te

Hans was alleen even in overleg welke GP NR..van hem was

Hans echt mega mooie GP
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk je even rustig je GP te kunnen bekijken.. staat de hele showroom vol met newminiclubers..
Maar dat is wel weer gezellig.. dacht ik dat 1392 mijn nr werd maarre.. ik krijg GP1630.. foutje.. maak niet uit, ik ben niet boos..

Toch wel een gaaf bakkie! compleet met kippenstok achterin..
nog 2 weekjes en dan gaat het inrijden weer gebeuren.. begin het bijna vervelend te vinden dat inrijden (moet zo inhouden)
Thanks allemaal voor het support en tot over een week, ik ga eerst lekker zeilen..
Oja, de carbon spiegels zijn al binnen staat best gaaf vooral van voren (vanaf de zijkant zijn die rode weer leuk
) en nu heeft GP1392 ook die carbon spiegels besteld..

Maar dat is wel weer gezellig.. dacht ik dat 1392 mijn nr werd maarre.. ik krijg GP1630.. foutje.. maak niet uit, ik ben niet boos..

Toch wel een gaaf bakkie! compleet met kippenstok achterin..
nog 2 weekjes en dan gaat het inrijden weer gebeuren.. begin het bijna vervelend te vinden dat inrijden (moet zo inhouden)
Thanks allemaal voor het support en tot over een week, ik ga eerst lekker zeilen..

Oja, de carbon spiegels zijn al binnen staat best gaaf vooral van voren (vanaf de zijkant zijn die rode weer leuk

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uiteraard ben ik ook even komen kijken naar de GP's. Hans z'n nummertje is ineens veranderd van 1392 naar 1630.
Wat een ontzettend gaaf wagentje!!!
Hier enkele foto's, er zijn er veel zwaar mislukt, dit zijn de betere die ertussen zaten.
Klik op de kleine afbeelding voor een groot formaat!

Super Hans en nogmaals, Gefeliciteerd met de aanschaf!
Wat een ontzettend gaaf wagentje!!!
Hier enkele foto's, er zijn er veel zwaar mislukt, dit zijn de betere die ertussen zaten.
Klik op de kleine afbeelding voor een groot formaat!

Super Hans en nogmaals, Gefeliciteerd met de aanschaf!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er gaaf hoor die GP!!! Ben benieuwd naar die carbonspiegels! (vind ze nu ook ietsje té rood, op de persfoto's leken ze donkerder)
In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgen bekijk ik bij Breeman de daar geleverde GP voor een paar foto's. Ik moet er zijn voor de antennevoet die vervangen gaat worden.
Hans, top wagentje. Gaan we er nog een spontane meet aan wagen om de GP in te wijden?
Ciao Benno
Hans, top wagentje. Gaan we er nog een spontane meet aan wagen om de GP in te wijden?
Ciao Benno
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan er dadelijk elke dag naar kijken (en mee scheuren natuurlijk)
maar misschien een meet regelen op zondag 6-8? iemand?! effe toeren met ze alle.. naar.. weet ik veel, maakt ook niet uit elke kilometer is een pleziermeter
ah, ik weet al wat richting bergen op zoom, koffie met gebak bij kaj
GT3 bewonderen.. is dat goed kaj..?! of ergens door zeeland knallen kan wel een route uitzetten..
maar misschien een meet regelen op zondag 6-8? iemand?! effe toeren met ze alle.. naar.. weet ik veel, maakt ook niet uit elke kilometer is een pleziermeter

Laatst gewijzigd door Hans op 21 jul 2006, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat kan je daar zeker! Goed idee!!
Ik denk niet dat mijn ma dat tof vind, tenzij ze het ruim van tevoren weet hoeveel man er komen. Uiteraard kan je een keer komen kijken Hansje, dat is geen probleem.
G*dv*r wat een vet bakkie is het, die GP!!
Ik denk niet dat mijn ma dat tof vind, tenzij ze het ruim van tevoren weet hoeveel man er komen. Uiteraard kan je een keer komen kijken Hansje, dat is geen probleem.
G*dv*r wat een vet bakkie is het, die GP!!

Onze sponsors